Mitä mahtais olla, ku ei oo hajuakaan? Pitäs päästä Ebaysta kattelee mut hakusana puuttuu.. :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Voi myös kokeilla "military boots" sekä "combat boots".
Oletko Varustelekasta katsonut?Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:joo täytyy testaa kaikki vaihtoehdotPitäs löytää uudet maiharit mut ku ne on suomes niiiiin kalliita..
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Oletko Varustelekasta katsonut?Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:joo täytyy testaa kaikki vaihtoehdotPitäs löytää uudet maiharit mut ku ne on suomes niiiiin kalliita..
Sit vaan tilaamaan. Varusteleka on muuten kuopuksen koulumatkan varrella ja pikkasenko sillä on hinku käydä siellä shoppailemassaAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Juu-u, Varustelekaa kattelin.. tahtoo.. nää..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Sit vaan tilaamaan. Varusteleka on muuten kuopuksen koulumatkan varrella ja pikkasenko sillä on hinku käydä siellä shoppailemassaAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Juu-u, Varustelekaa kattelin.. tahtoo.. nää..![]()
![]()
Kuopus ostaa melkein kaikki vaatteensa Varustelekasta.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Täytynee hetki ootella et alkaa palkka juoksee..![]()
Luojan kiitos tollasta kauppaa ei oo minkään mun matkan varrella, kävis heikosti!
Eikä niitä kyllä Ebaystakaan kauheesti halvemmalla löytyny. Mut sieltä mun täytyy tilaakki korsettiAlkaa kohta olee vaatekomero kondikses
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kuopus ostaa melkein kaikki vaatteensa Varustelekasta.
Sä olet uusimassa vaatekomeroasi?
Mä haaveilen kans vaatevaraston uusimisesta, mutta yhtäkään vaatetta en näihin läskeihin osta |OAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Sellasia tiettyjä juttuja tässä hommailen mistä oon jo pitkän aikaa haaveillu. Niinku korsetti jossa on teräsluut ja käy kiristykseenMuutenki vähän sellasta erikoisempaa vaatetta.
Toisaalta, pitäs hankkia sadepukuaki ja kaikkee et voi pyöräillä mahdollisimman paljo noita duunimatkoja.. ja pidempi toppatakki.. Mut niitä ei oo läheskään niin kiva ostella
Just eilen kattelin netistä noita sadepukuja (mä oon laiska kaupois kiertelee) ja lopputulos oli se että tilasin tytölle sadepuvun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Kokeile sanoilla "gay boots"
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Kokeile sanoilla "gay boots"
Tällä muuten löytyi välittömästi maihareiden aateliset eli dr martensit!
Alkuperäinen kirjoittaja Erkki:Kokeile myös Amphibious boots