Maiharit englanniksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
joo täytyy testaa kaikki vaihtoehdot :D Pitäs löytää uudet maiharit mut ku ne on suomes niiiiin kalliita..
Oletko Varustelekasta katsonut?

En oo kattonu, täytyypä kattella.

Mul on hakusalla sellaset vähän goottityyliset maiharit, ei sellasia ihan läpsyköitä ;) Entisillä ehkä ens talven viel kulkee.. jos viittii :D

Jotain tällasta?
960.jpg

Juu-u, Varustelekaa kattelin.. tahtoo.. nää.. :D
Sit vaan tilaamaan. Varusteleka on muuten kuopuksen koulumatkan varrella ja pikkasenko sillä on hinku käydä siellä shoppailemassa :D

Täytynee hetki ootella et alkaa palkka juoksee.. :laugh: :laugh: Luojan kiitos tollasta kauppaa ei oo minkään mun matkan varrella, kävis heikosti! :D

Eikä niitä kyllä Ebaystakaan kauheesti halvemmalla löytyny. Mut sieltä mun täytyy tilaakki korsetti :D Alkaa kohta olee vaatekomero kondikses :D

Täytynee hetki ootella et alkaa palkka juoksee.. :laugh: :laugh: Luojan kiitos tollasta kauppaa ei oo minkään mun matkan varrella, kävis heikosti! :D

Eikä niitä kyllä Ebaystakaan kauheesti halvemmalla löytyny. Mut sieltä mun täytyy tilaakki korsetti :D Alkaa kohta olee vaatekomero kondikses :D
Kuopus ostaa melkein kaikki vaatteensa Varustelekasta.

Sä olet uusimassa vaatekomeroasi?

Kuopus ostaa melkein kaikki vaatteensa Varustelekasta.

Sä olet uusimassa vaatekomeroasi?

Sellasia tiettyjä juttuja tässä hommailen mistä oon jo pitkän aikaa haaveillu. Niinku korsetti jossa on teräsluut ja käy kiristykseen :D Muutenki vähän sellasta erikoisempaa vaatetta.

Toisaalta, pitäs hankkia sadepukuaki ja kaikkee et voi pyöräillä mahdollisimman paljo noita duunimatkoja.. ja pidempi toppatakki.. Mut niitä ei oo läheskään niin kiva ostella :D

Just eilen kattelin netistä noita sadepukuja (mä oon laiska kaupois kiertelee) ja lopputulos oli se että tilasin tytölle sadepuvun :laugh:

Sellasia tiettyjä juttuja tässä hommailen mistä oon jo pitkän aikaa haaveillu. Niinku korsetti jossa on teräsluut ja käy kiristykseen :D Muutenki vähän sellasta erikoisempaa vaatetta.

Toisaalta, pitäs hankkia sadepukuaki ja kaikkee et voi pyöräillä mahdollisimman paljo noita duunimatkoja.. ja pidempi toppatakki.. Mut niitä ei oo läheskään niin kiva ostella :D

Just eilen kattelin netistä noita sadepukuja (mä oon laiska kaupois kiertelee) ja lopputulos oli se että tilasin tytölle sadepuvun :laugh:
Mä haaveilen kans vaatevaraston uusimisesta, mutta yhtäkään vaatetta en näihin läskeihin osta |O

http://farm4.static.flickr.com/3207/3060052553_7eca6b6803_o.jpg

Tollasen meinasin tuolta Ebaysta ostaa, hintaaki tolla on jotai alta 30 euroo toimituskuluineen, ihan törkeen halpaa! Auta armias jos meinaa hommaa suomesta korsetin jossa on teräsluut ni ei alta satasen saa!

Yhteistyössä