Kertokaapas mitäs te syötte?Miten herkuttelette?Miten teidän muuhun perheeseen vaikuttaa oma ruokavalion muutos?
Mä ostin jouluna tavallista After Eightiä, kun mulle oli sanottu että se on maidotonta. Söinkin, kunnes huomasin että se tuoteselosteen mukaan sisälsi kyllä maitoa :/Alkuperäinen kirjoittaja Liina78:Silloin kun pidin tiukkaa dieettiä, niin herkuttellin mm. sipseillä ja popcornilla. suklaista Wiener Nougat ja After Eight ovat maidottomia.
Mistä ostit? Olen käsittänytm että vain suomalainen After Eight (tumma ja appelsiini) olisivat maidottomia. Jos ostaa vaikka Lidlistä tai laivalta niin niissä on maitoa.. Tai sitten ovat muuttanneet reseptiä.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mä ostin jouluna tavallista After Eightiä, kun mulle oli sanottu että se on maidotonta. Söinkin, kunnes huomasin että se tuoteselosteen mukaan sisälsi kyllä maitoa :/Alkuperäinen kirjoittaja Liina78:Silloin kun pidin tiukkaa dieettiä, niin herkuttellin mm. sipseillä ja popcornilla. suklaista Wiener Nougat ja After Eight ovat maidottomia.