Maidontulo...

Mulla eri oikein kunnolla noussut maito rintoihin kun vauva oli teholla eikä voinut imeä. Kyllä sitä maitoo pikkuhiljaa alkoi tulemaan kun viimeinkin päästiin yhdessä kotiin. Arvista ei valitettavasti pääse eroon millään. Kyllä ne sitten ajan myötä vaalenee (ainakin minä elän tässä uskossa ja toivossa) :D
 
No sen muistan et kipeät oli. onneks maito nousi kunnolla vasta kotona. Piti kyllä lypsää yöllä ja sit kaalinlehtiä pidin liivien alla, kun niiden kuulin auttavan (en tiiä auttoivatko). Kovat oli kun mitkä ja tuntu et maitoo tursus- vähän väliä sai paitaa vaihtaa, kun liivinsuojatkin kastu. Hyvin sain hätävaramaidot koottua pakastimeen, mut melkein kaiken maidon sain kyllä myös myöhemmin roskiin heittää, kun ei ollut tarvetta. Mut ei mulle silti mitään kammoa jäänyt. Olen jo asennoitunut tähän samaan rumbaan uudelleen. Ainakin maitoa oli riittävästi! =)
 
merika
nännit oli kipeet ei meinannu pystyy syöttää ja kun pikkunen iski niin kovin kiinni et olis varmaan roikkunu siinä. mut se kipu jäi sairaalaan onneks eikä traumoja.
 

Yhteistyössä