Maidon tulo raskaudessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joku maito epämies nainenklo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joku maito epämies nainenklo

Vieras
Eli siis se "harjotusmaito" tai miksi sitä kutsutaankaan on siis ihan normaali asia.
Itse olen nyt 7. kuulla ja tätä maitoa on tiputellut jostain 6.kuun paikkeilta ainaskin..
Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen, että "onko normaalia", jos toisesta tissistä ei tule juuri koskaan mitään, mutta toinen vuotaa välillä ihan vanana?

Tän huomaan huomaa lähinnä öisin/kotona muuten alasti ollessa, kun maito ei heti tahriinnu paitaan. Vasemman tissini olen nähnyt vain kimmeltelevän vain vähäsen joskus.. Mutta oikeasta oikein vuotaa välillä. Vasemmasta on tullut mustiin rintaliiveihin vain tarhroja, muuten mä en tietäiskään sen varmasti vuotavan tahi tihhuuttelevan maitoa.. :D

Eli; onok siis normaalia, että toisessta tisusta ei tuu maitoa juurika nimeksikään?

Eiköhän se ole ihan yhtä normaalia kuin se, että odotusaikana ei tule yhtään maitoa kummastakaan rinnasta.
Mulla toinen raskaus menossa rv 40, eikä kummassakaan odotuksessa ole falskannut pisaraakaan maitoa ennen synnytystä ja silti esikoisen täysimetin 6kk ja osittain melkein puolitoistavuotiaaksi.

Yhteistyössä