maidon nousun tunne rinnoissa!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
yht'äkkiä tuli sellanen tunne et rintoihin nousis maito, siis ihan puuntakaa tuntu siltä ( ja tuntuu edelleen ). Mistä kummasta tää voi johtua? Menkat tullu ihan normisti ( tosin viimekertaset oli normia niukemmat, mikä voi johtua siitä kun alotin e-pillerit.. ) voisko liittyä jotenki kuukautiskiertoon? ei mulla ennen tällästä ole ollut... outoa.

joo, no epätodennäköstä et raskaana olisin :) et jos tää sit jostain hormooneista... jännä tunne kyl, mullaki melkee 3v laps jo enkä oo parii vuotee imettäny enää.

No mulla on vissiin jotain hormonihäiriötä kun mulla on edelleen jonkin asteista maidon tuotantoa, eli siis vähän väliä tunne et maito nousee ja sit kun kevyesti puristaa rinnan päätä niin sieltä sitä maitoa tulee ihan suihkuten. Ja siis poika on 1v 3kk nyt ja imetys loppunut puoli vuotta sitten, outoa..

Jos maidon tulo jatkuu, käy lääkärissä. Tutulla kävi noin ja syyksi löytyi aivoista joku kasvain. Vaikka on aivoissa, kuuluu sisätauteihin. Saa kuriin lääkityksellä, tietääkseni ei leikellä. On siis jonkun hormonin ylituotanto.

Yhteistyössä