Maidon juonti loppuu - kaikki maito aitoaan pilata lopullisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöyristynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun mielestä d-vitamiinia ei pitäis luomumaitoon lisätä.

He, jotka valitsevat luomumaidon ovat varmasti tietoisia siitä, ettei siihen ole d-vitamiinia lisätty ja osaavat huolehtia itse d-vitamiinin saannistaan.

Ei kuulu todellakaan ylimääräiset vitamiinit luomumaitoon.

Onneksi itsellä on mahdollisuus juoda tilamaitoa (tosin ei ole luomua), jonka saa vielä puolet halvemmalla kuin purkitetun maidon :)

Mulla ei kestä enää elimistö maitotuotteita. Naamaan tulee heti kamalat kipeät isot finnipaukamat, maha menee kuralle ja limaa tulee ylä- ja alapäästä. Siis laktoosittomastakin. Ja ihan nyt aikuisiällä tullut.

[QUOTE="Sirkkeli";29209944]Mulla ei kestä enää elimistö maitotuotteita. Naamaan tulee heti kamalat kipeät isot finnipaukamat, maha menee kuralle ja limaa tulee ylä- ja alapäästä. Siis laktoosittomastakin. Ja ihan nyt aikuisiällä tullut.[/QUOTE]

Kiitos tästä ketjun aihetta sivuavasta tiedotteesta. Kirjaamme sen Tiimarinvihkoon.

[QUOTE="nam";29209956]Me ei juoda suomalaista maitoa. Haetaan Ruotsista ja on paljon parempaa maultaan :P Eikä ole niin käsiteltyä, kuin suomalainen maito.[/QUOTE]

Mekin juodaan aina kun mahdollista Arlan Ruotsista tuotua maitoa. Suomalainen lehmä on tyhmä, eikä osaa tehdä kunnon maitoa.

Yhteistyössä