Mahtava nukutuskeino.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen sellainen hysteerinen nainen, olen onnistunut saamaan "aasialaiset silmät" (ja tällä en tarkoita silmien muotoa) ja näen vaaroja kaikkialla. Moisessa mua pelottaisivat ne piuhat, entä jos kuristuu niihin? Ja kuulo menee... En mitään kuulokkeita tykkää käyttää itsekään.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mä olen sellainen hysteerinen nainen, olen onnistunut saamaan "aasialaiset silmät" (ja tällä en tarkoita silmien muotoa) ja näen vaaroja kaikkialla. Moisessa mua pelottaisivat ne piuhat, entä jos kuristuu niihin? Ja kuulo menee... En mitään kuulokkeita tykkää käyttää itsekään.

Juu ei tämä ole meillä käytäntönä. Käskin sen mennä lueskelemaan ja se pyysi ottaa ton soittimen mukaan. annoin luvan ja hetken päästä se tuli sanomaan, että haluaa jo nukkua. Se laitto valot pois, meni makuulle ja pisti napit korvaan.

Mä en oikeesti ajatellut, et se nukahtas. Olin kyllä lähettyvillä ja huoneen ovi oli auki.

Mietin vaan, että milloin tytöstä tuli näin helppo? Ennen se huusi yöt läpeensä ja valvo puolilleöin. Ilmeisesti se, ettei se nuku päiväunia, toimii paljon paremmin. Ei olla pitkään aikaan tapeltu nukkumisesta sen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mietin vaan, että milloin tytöstä tuli näin helppo? Ennen se huusi yöt läpeensä ja valvo puolilleöin. Ilmeisesti se, ettei se nuku päiväunia, toimii paljon paremmin. Ei olla pitkään aikaan tapeltu nukkumisesta sen kanssa.

Toiset on sellasia. Meillä esikoinen voi nukkua päikkärit näin kouluiässäkin vielä ja ei vaikuta yöuneen. Kuopus ei missään nimessä saa nukkua päikkäreitä edes varttia tai muuten valvotaan puolille öin. Vauvanakin esikoinen nukkui paljon, kuopus jätti päiväunet pois itsestään jo ihan pienenä. Kuopus ei ole koskaan nukahtanut autoon, junaan tms.

Meilläkin loppui päikkäreitten nukkuminen 3veeltä, ei jaksa tapella koko päivää siitä että sais unille. Tyttö kyllä käy lepäämässä omassa sängyssä ja lukemassa kirjoja tai jotain, mutta ei kuitenkaan nukahda. Yöunille hän menee vasta 9 aikaan, että ei ole aikaistanut sitä. Aamulla herää 9 maissa.

Meillä toimii nukutuskeinona radio, menee itestään kiinni tunnin päästä kun on laitettu päälle.

Yhteistyössä