Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Aihe vapaa
Mahdoton 3v!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="suzyco, post: 22771886, member: 24750"]</p><p>Oisin kysellyt että onko muilla samanlaista ja onko ihan normaalia...meidän 3v tyttö on koko elämänsä ollut todella tempperamenttinen ja raivarit on tuttuja... nyt kuitenkin on kaikki vaan pahentunut, hänestä tuli isosisko lähes vuosi sitten ja nyt viimesen 6kk aikana esimerkiksi pukeminen on ihan hirveetä,hän ei muka osaa mitään, vaikka kyllä halutessaan osaa. Aamusin esimerkiks kun mennään puistoon, mä sanon hänelle pariin kertaan 30-15min ennen, että kohta aletaan sitten pukemaan kun mennään ulos,vaikka aamu ois menny kuin hyvin tahansa,alkaa pukemis hetkellä hirvee raivari. Mä puen tytön kun muuten ei päästäs mihinkään,hän menee veteläksi taikka saa raivokohtauksen ja huutaa,potkii,riuhtoo yms. Sit me vaan väkisin puetaan ja sit kun päästään lähteen,on kaikki taas hyvin. </p><p>Ennen juoksi myös karkuun mutta nyt ei sitä enään tee. Itse jos annan pukee niin hän vaan heittelee vaatteita.</p><p></p><p>Hän viskoo myös lelujaan, ohimennen lyö ja potkii pikkuveljeään (ei lujaa mut kuitenkin), mitään leluja ei pikkuveikka sais ottaa, kaupassa yms missätahansa vetää kunnon itkupotkuraivarit. yms... elämä hänen kanssaan on aika kamalaa,hetkeksikään ei voi jättää veikan kanssa kahestaan. Joka kerta kun jotain tekee,olen komentanut ja suuttunutkin,välillä huudan kun raivopäinen kun menee vaan hermo. Raivareiden sattuessa olen aikasemmin passittanut hänet huoneeseen mutta nyt kun potkii ja heittelee tavaroita,häntä on pakko pitää väkisin sylissä,kunnes rauhottuu ja siinä saattaa hyvinkin mennä 30min. </p><p></p><p>Mitään hän ei huutamisellaan koskaan oo saanu ja kaupassa joko nappaan kainaloon ja sit mennään. Kyllä hän sitten ihanakin osaa olla mutta nyt ne hetket tuntuu niin vähäisiltä ja mielelläni en hänen kanssaan lähde minnekkään kun en jaksa aina sitä tappelua. Aikaa hänelle ollaan annettu,käydään kahestaan ulkona ja kivoissa paikoissa,luen joka ilta monta satua ja nukutan viereen ja jutellaan yms... Raivareiden jälkeen myös aina jutellaan asiasta. Päiväkodissa ei nyt mun loman aikana ole ollut,mutta on menossa kun palaan pian töihin. Niin ja kehun myös aina kun on nätisti. Nyt on myös piirrettyjen katsomiskielto jos vaikka lyö veljeään taikka ei varotuksista huolimatta ala käyttäytyyn kunnolla vaikka kaupassa taikka lenkillä.</p><p></p><p>Tänäänkin sai kauheen raivarin siitä ettei saanu kaikkia barbejaan kylpyyn mukaan...en vaan halunnu et pilaa kaikki hienoimmatkin barbinsa, siitäkin se huusi ainakin sen 30min ellei kauemminkin. Itsellä alkaa olla hermo jo aikas kireellä ja epätoivo iskeen ton agressiivisuuden kanssa...onko se ihan normaalia? Aikasemmin ei ole ollut ketään kohtaan agressiivinen.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="suzyco, post: 22771886, member: 24750"] Oisin kysellyt että onko muilla samanlaista ja onko ihan normaalia...meidän 3v tyttö on koko elämänsä ollut todella tempperamenttinen ja raivarit on tuttuja... nyt kuitenkin on kaikki vaan pahentunut, hänestä tuli isosisko lähes vuosi sitten ja nyt viimesen 6kk aikana esimerkiksi pukeminen on ihan hirveetä,hän ei muka osaa mitään, vaikka kyllä halutessaan osaa. Aamusin esimerkiks kun mennään puistoon, mä sanon hänelle pariin kertaan 30-15min ennen, että kohta aletaan sitten pukemaan kun mennään ulos,vaikka aamu ois menny kuin hyvin tahansa,alkaa pukemis hetkellä hirvee raivari. Mä puen tytön kun muuten ei päästäs mihinkään,hän menee veteläksi taikka saa raivokohtauksen ja huutaa,potkii,riuhtoo yms. Sit me vaan väkisin puetaan ja sit kun päästään lähteen,on kaikki taas hyvin. Ennen juoksi myös karkuun mutta nyt ei sitä enään tee. Itse jos annan pukee niin hän vaan heittelee vaatteita. Hän viskoo myös lelujaan, ohimennen lyö ja potkii pikkuveljeään (ei lujaa mut kuitenkin), mitään leluja ei pikkuveikka sais ottaa, kaupassa yms missätahansa vetää kunnon itkupotkuraivarit. yms... elämä hänen kanssaan on aika kamalaa,hetkeksikään ei voi jättää veikan kanssa kahestaan. Joka kerta kun jotain tekee,olen komentanut ja suuttunutkin,välillä huudan kun raivopäinen kun menee vaan hermo. Raivareiden sattuessa olen aikasemmin passittanut hänet huoneeseen mutta nyt kun potkii ja heittelee tavaroita,häntä on pakko pitää väkisin sylissä,kunnes rauhottuu ja siinä saattaa hyvinkin mennä 30min. Mitään hän ei huutamisellaan koskaan oo saanu ja kaupassa joko nappaan kainaloon ja sit mennään. Kyllä hän sitten ihanakin osaa olla mutta nyt ne hetket tuntuu niin vähäisiltä ja mielelläni en hänen kanssaan lähde minnekkään kun en jaksa aina sitä tappelua. Aikaa hänelle ollaan annettu,käydään kahestaan ulkona ja kivoissa paikoissa,luen joka ilta monta satua ja nukutan viereen ja jutellaan yms... Raivareiden jälkeen myös aina jutellaan asiasta. Päiväkodissa ei nyt mun loman aikana ole ollut,mutta on menossa kun palaan pian töihin. Niin ja kehun myös aina kun on nätisti. Nyt on myös piirrettyjen katsomiskielto jos vaikka lyö veljeään taikka ei varotuksista huolimatta ala käyttäytyyn kunnolla vaikka kaupassa taikka lenkillä. Tänäänkin sai kauheen raivarin siitä ettei saanu kaikkia barbejaan kylpyyn mukaan...en vaan halunnu et pilaa kaikki hienoimmatkin barbinsa, siitäkin se huusi ainakin sen 30min ellei kauemminkin. Itsellä alkaa olla hermo jo aikas kireellä ja epätoivo iskeen ton agressiivisuuden kanssa...onko se ihan normaalia? Aikasemmin ei ole ollut ketään kohtaan agressiivinen. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta sanaa on lauseessa: "Tupenrapinat"
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
RKP = Rotuoppien ja Kallonmittausten Puolue
Tänään 01:21
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Tuleeko Stubd ja Vartiainen dildot otsaan teipattuina Linnanjuhliin pride-lippuja heilutellen
Tänään 01:07
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Peter Franzén täräyttää suorat sanat Suomesta: ”Ei välitetä paskaakaan”
Eilen 22:59
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Mihin kirkkoon aiot mennä huomenna?
Eilen 21:47
vierailija
6 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Niukat menkat seksin jälkeen
Eilen 19:08
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Putlerin hyökkäys ballistisilla hypersoonisilla ohjuksilla länttä vastaan
Eilen 16:58
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Vain k/b jutut
Eilen 15:16
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Amerikkalaisyhtiö ehdottaa, että Suomesta tehtäisiin ydinjätteen loppusijoituspaikka. Posivasta maailman säteilevin paikka
Eilen 15:03
vierailija
39 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Tuleeko Stubd ja Vartiainen dildot otsaan teipattuina Linnanjuhliin pride-lippuja heilutellen
Started by vierailija
Tänään 01:07
Luettu: 40
Aihe vapaa
2.
RKP = Rotuoppien ja Kallonmittausten Puolue
Started by vierailija
Tänään 01:21
Luettu: 21
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
K/B-komposti
Latest: vierailija
13 min sitten
Aihe vapaa
2.
Mihin kirkkoon aiot mennä huomenna?
31 min sitten
Aihe vapaa
3.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
58 min sitten
Aihe vapaa
4.
Mut bannattin vauvalta, ei voi muuta kuin NAURAA!
Tänään 03:47
Aihe vapaa
5.
Amerikkalaisyhtiö ehdottaa, että Suomesta tehtäisiin ydinjätteen loppusijoituspaikka. Posivasta maailman säteilevin paikka
Tänään 03:44
Aihe vapaa
6.
Vauvat Aihe vapaa -keskustelun venäjäfobia. Yksikin sana Venäjän hyökkäyksen etenemisestä ja pamahtaa bannit.
Tänään 02:02
Aihe vapaa
7.
Uusien ravitsemussuosituksien kommentointi kummastuttaa
Tänään 01:55
Aihe vapaa
8.
Niukat menkat seksin jälkeen
Tänään 01:28