Mahdollisimman vähän painoa viimeisillä 10 viikolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan rv30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan rv30

Vieras
Mitenhän onnistuu että viimeisen 10 raskausviikon aikana tulisi mahdollisimman vähän kiloja? Tai onko joku joka on ensimmäisillä 30 viikolla tullut keränneeksi paljon kiloja mutta viimeiset 10 viikkoa on tullut vähän?

Itelläni tullut jo noin 11,5kg ja haluaisin ettei enää hirveästi tulisi kun terkkarikin huomautti ettei kannata enää kovin paljoa tulla...

Olen nyt jättänyt herkut pois ja ajattelin liikkua vähän enemmän..
Mutta jotain muuta? Tai onko yleensäkään mahdollista ja paljonko luulette että mulle vielä tulee? (joojoo on yksilöllistä mutta kuitenki)

Turvotus tuo helposti mukanaan vielä moooonta kiloa. Typerä terkkari jos marisee jostain 10kg, eikö se paino keskimäärin noussut 10-12kg raskaudessa. Herkkujen vähentäminen/pois jättäminen ja liikkuminen niin paljon kuin hyvältä tuntuu on juuri ne, mitä voit tehdä ja enempää ei voi vaatia vaikka lihoisit kuinka. Raskausaikana ei laihduteta eikä itseään rääkätä.

Motkotti terkka mullekin, kun eka ei tullut painoa, sitten tuli ja tuli liian nopeasti kuulemma tms. Koskaan ei ollut hyvä.

Söin kun oli nälkä ja terveellisesti kuten aikaisemminkin, en stressannut puheista tai kiloista- ärsyynnyin kyllä kun muutamasta grammasta paasattiin että oli 'liikaa' viikossa.

Kaikki ne myös lähti, mitä varten pitää hankkia kauhea päänvaiva painonnoususta, jos se ei ole todella älytöntä, mitä 11 kiloa nyt ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan rv30;22052359:
no mitäs se nyt sit oli, oisko ollut 26,5 tms.
eli kuitenkaan ei mikään maailman paras.

eli ei mitään hätää mun mielestäni, koska ei tuo sun painonnousu oikeasti mitään mahdotonta ole ollut. lopussa kuitenkin useimmilla kertyy nestettä kehoon ja tätä myöten paino nousee, mutta myös laskee helposti synnytyksen jälkeen.

Yhteistyössä