Mahdollisesti raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Sekava selostus mutta koitellaan eli:

kuukautiset oli 7-11.1 jolloin seuraavat kuukautiseni olisivat pitäneet alkaa 8.2 (kierto 28pv). Kuukautiset on siis tänään 4pvä myöhässä MUTTA voiko olla mahdollista kun minulla oli tuhruvuotoa ( ei siis normaalit menkat niinkuin yleensä) 25-27.1 että seuraavien menkkojen kuuluisikin alkaa siis vasta 28 päivän päästä laskettuna tuosta tuhruvuodon loppumisesta?? eli siis 24.2, vai voiko olla että olen raskaana?

Kaikkihan on mahdollista, mutta onko muilla ollut tuollaista, en viitsisi suotta lähteä testiä hakemaan jos joku osaisi kertoa?

Ihmettelin vain kun ensimmäisen lapsen kohdalla menkat oli säännölliset ennen raskautumista ja sitten kun ne jäi pois niin ei ollut minkäännäköistä vuotoa.. Onko muita joilla ollut tälläista?

[QUOTE="asd";28041339]Jokainen raskaus on erilainen, ei kannata verrata että miten oli ekassa raskaudessa. Tekisin sinuna testin varmuuden vuoksi, eipä tähän muutakaan voi neuvoa.[/QUOTE]

Mutta antaako nuo apteekin testit miten tarkan tuloksen kun menkat tänään vasta kumminkin 4pvä myöhässä.. tosin yleensä alkaavat jo ennenkuin olisi tarkoitus.

Minulla oli aikalailla samanlainen tilanne kuin ap:lla.. Mutta tein clearblue digital testin kun menkat olivat 3päivää myöhässä ja tulos ei raskaana. Nyt on kuitenkin 5 viikkoa mennyt tuosta tuhruvuodosta eikä kuukautisia edelleenkään näy :-(
Minulla tosin 6kk ikäinen tyttö jota imetän mikä voi vaikuttaa..

[QUOTE="Hämmentynyt";28041493]Minulla oli aikalailla samanlainen tilanne kuin ap:lla.. Mutta tein clearblue digital testin kun menkat olivat 3päivää myöhässä ja tulos ei raskaana. Nyt on kuitenkin 5 viikkoa mennyt tuosta tuhruvuodosta eikä kuukautisia edelleenkään näy :-(
Minulla tosin 6kk ikäinen tyttö jota imetän mikä voi vaikuttaa..[/QUOTE]

Ohho, aika pitkä aika mennyt kumminkin ilman menkkoja vaan tosiaan tuo imetyshän saattaa olla syyllisenä.. Miksi et kokeile testata uudelleen kun kumminkin on noin kauan aikaa vuodosta?

[QUOTE="Hämmentynyt";28041493]Minulla oli aikalailla samanlainen tilanne kuin ap:lla.. Mutta tein clearblue digital testin kun menkat olivat 3päivää myöhässä ja tulos ei raskaana. Nyt on kuitenkin 5 viikkoa mennyt tuosta tuhruvuodosta eikä kuukautisia edelleenkään näy :-(
Minulla tosin 6kk ikäinen tyttö jota imetän mikä voi vaikuttaa..[/QUOTE]

Jos sulla on noin pieni vauva jota imetät, saattaa menkat pysyä vielä kauankin poissa. Oma kierto saattaa heräillä ja tulla menkat mutta hyvin voivat olla epäsäännöliset noin pian synnytyksen jälkeen.

Ettekö te ihmiset käytä ehkäisyä vai miksi kyselette?

[QUOTE="Vieras";28041519]Todennäköisesti näyttää. Useimmat testit näyttää raskauden jo silloin, kun menkat on päivän myöhässä... Toki joskus plussa voi tulla myöhäänkin, mutta yleensä siis näin.[/QUOTE]

Täytyy varmaan käydä se testi sitten niin ei tarvitse miettiä mitä ihmettä minussa taas tapahtuu :D

Edellisessä raskaudessa tein samanlaisen clearblue digital tastin ja silloinkin menkat 3 päivää myöhässä, tosin tulos oli silloin raskaana 3+. Olen jotenkin ajatellut, että nuo clearbluen testit ovat luotettavia, kun mainostavat että näyttävät raskauden jo ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. Nyt ei kyllä ole ollut pahoinvointia mikä tyttöä odottaessa alkoi jo rv 5 :-O Mutta jos raskaana olisin niin se olisi kyllä mahtava juttu :-)

[QUOTE="Hämmentynyt";28041587]Edellisessä raskaudessa tein samanlaisen clearblue digital tastin ja silloinkin menkat 3 päivää myöhässä, tosin tulos oli silloin raskaana 3+. Olen jotenkin ajatellut, että nuo clearbluen testit ovat luotettavia, kun mainostavat että näyttävät raskauden jo ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. Nyt ei kyllä ole ollut pahoinvointia mikä tyttöä odottaessa alkoi jo rv 5 :-O Mutta jos raskaana olisin niin se olisi kyllä mahtava juttu :-)[/QUOTE]

Kyllä itse ainaskin testaisin vielä, oman mielenrauhan takia vaikka imettäisinkin. Taidan itsekkin käydä testin viimeistään huomenna niin ei tarvitse sitten enää miettiä.. Ja siis tarkemmin kun laskin niin itsellä on nyt 6pvä myöhässä niin kyllä pitäisi kaitekkin jo plussa näkyä jos olen raskaana.

Kannattee ap testata. Jos tuhruvuoto ei muistuttanut menkkoja ja oli niukempaa niin hyvin paljon mahdollista että olisi raskaudesta johtuvaa. Onko aiemmin ollut välivuotoja?

Kyllä itse ainaskin testaisin vielä, oman mielenrauhan takia vaikka imettäisinkin. Taidan itsekkin käydä testin viimeistään huomenna niin ei tarvitse sitten enää miettiä.. Ja siis tarkemmin kun laskin niin itsellä on nyt 6pvä myöhässä niin kyllä pitäisi kaitekkin jo plussa näkyä jos olen raskaana.

Tule ap kertomaan sitten kun olet testannut miten kävi :-)

[QUOTE="abc";28041653]Kannattee ap testata. Jos tuhruvuoto ei muistuttanut menkkoja ja oli niukempaa niin hyvin paljon mahdollista että olisi raskaudesta johtuvaa. Onko aiemmin ollut välivuotoja?[/QUOTE]

Niin no sillähän se selviää, arvelin vain ensin kysyä jos muilla olisi ollut että alkoikin sitten menkat tuhruvuodosta.. En muista ainakaan että olisi ollut välivuotoja aiemmin.

[QUOTE="Hämmentynyt";28041677]Tule ap kertomaan sitten kun olet testannut miten kävi :-)[/QUOTE]

Pitää tulla :D Huomiseen mennessä jos ei ole alkanut niin käyn apteekissa :)

Yhteistyössä