Mahdollinen kiinnityminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyty86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tyty86

Tunnettu jäsen
28.01.2008
3 491
64
48
Kuopio
Voiko alkio kiinnittyä jo dpo4? Vai onkohan minulla ollut vaan muita jomotuksia..eli siis ei mitään kipuja ennen dpo4. Mutta eilen koko päivän jomotti ja nippaili vasenta munasarjaa ja vasemmalta puolelta kohtua ja silloin siis dpo4. Tänää ei mitään oiretta..nyt vaan elättelen toiveita että JOS vaikka tää oliskii tärppi ja noi kivut kiinnittymistä..mutta kun kaikkialla tunnutaan sanovan, että vasta 6-10vrk oviksen jälkee on kiinnittyminen..niin kaipa vaan elättelen turhia toiveita:(

Pari kiertoa sitten sain dpo9 jo haamun r-testiin-->joka siis kemiallinen oli. eli en ainakaan usko, että itellani kiinnittyminen tapahtuisi dpo10:O

ovistikun plussastahan lasketaan dpo-1, seuraava päivä on dpo 0 ja sitä seuraava dpo 1, eli kiinnittyminen on kai siis dpo4-dpo8, käsitykseni mukaan. mulla ainakin alkoi ekat oireet dpo4 justiinsa :)

Ite lasken aina ovistikku plussan dpo 0 ja seuraavan päivän jo dpo 1, koska oon ns."nopee" tapaus ovuloinnin suhteen. Sillon ku miulla plussa o-testissä ni samaan aikaan on jo ovis parhaillaan päällä..seuraavana päivänä ovis on jo ohi. Tää on tullu todettuun jo ainakin 100krt:D

hmmmm,mut ovistestissäkin lukee että ovistestiplussasta ovis tapahtuu 24-36 plussaamisesta....
"Ovulaatiota säätelevät hormoonit. Suunnilleen kiertosi puolivälissä kehosi lisää lutenisoivan hormoonin (LH) tuotantoa. Tämä nopea LH-tason nousu aiheuttaa ovulaation 24-36 tuntia myöhemmin."
mietin että miten voit niin tietää...? ja dpo0 päivänähän testi ei plussaa enää näytä....

Perhesuunnittelun kotisivut

Jiimii joo siis olen lukenu ton monta kertaa, mutta miun kroppa onkin vähän outo:D eli siis jos tänään saan aamusta plussan ovistestiin, en sitä enää illalla saa..eli miulla se lh-huippu menee tosi nopeeta ohi, varmaan saisin edellis yönä jo plussan ovistestiin..mutta joo siis jos tänää tulis se plussa ni illal alkas oviskivut ja limat+kohdunnapukka auki, huomis aamuna on kuivaa ku saharassa, ja kohdunnapukka kiinni. Niin ja ei mitään kipuja yms.Että miun keho ja noi ovistikut ei mee ihan yks yhteen..
Lovestreetjoo nyt kun tarkemmin oon tutustunu niin varmaan kyseessä toi keltarauhanen:)

Yhteistyössä