Mahdollinen keskenmeno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Quarter
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Quarter

Uusi jäsen
28.10.2013
1
0
1
Koko tilanne on mielestäni todella outo, enkä tiedä olenko säikähtänyt turhaan vai aiheesta.. Mulla alkoi muistaakseni lauantaina menkat lievänä ruskeana vuotona, ja eilen/tänään alkoivat sitten kunnolla. Tossa illalla vessassa käydessäni siteeseen oli jäänyt vaalea, noin sentin pituinen melko kapea klöntti, hieman sykkyrälle kääriytynyt. Mietin olisiko mahdollista, että se ois ollu alkio?

Mitään huomattavia oireita ei sinänsä oo ollut, menkat tullut ihan ajallaan koko ajan, tosin nyt söin lomamatkan takia kuukautistensiirtopillereitä, joten periaatteessa alkoi vajaan viikon "myöhässä". Tosin senhän pitäis ihan niistä lääkkeistä vaan johtua. Viime viikolla itse asiassa kävin lääkärissä vatsavaivojen takia ja siellä raskaustestikin tehtiin, mut ongelmaan selvisi ihan toinen syy ja testikin oli negatiivinen. Toisaalta mietin et jos tää vaan oli niin alussa ettei vielä sillon näkynyt.. En mä tiedä. Pystyiskö tätä mistään lääkäriltä selvittämään enää tässä vaiheessa? Eihän sillä asialla sinänsä merkitystä enää ole, mutta ahdistaa silti

Yhteistyössä