Mahdankohan olla edes raskaana, rv12 ja kolmas raskaus, mahaa ei näy???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vauhko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vauhko

Vieras
Kaikki vanhat housut menee helposti jalkaan, toista odottaessa äitiyshousut sai ottaa käyttöön jo ennen rv10. Vatsa ei ole kasvanut juuri yhtään, bmi on 20 joten muutos näkyy heti jos on näkyäkseen. Ehkä pienen pieni kumpu. Joskus tuntuu hieman supistavia tunteita. Ultra on ensi viikolla ja olen jo varautunut siihen, että siellä todetaan joko tuulimuna tai keskeytynyt keskenmeno. Oireita on ollut todella paljon mutta mahan olemattomuus ihmetyttää, toisesta raskaudesta tuntui liikkeitä jo rv14, nyt ei näy koko vatsaa.. :/

Mulla ei näkynyt vatsa rv 12 vaikka ootan kahdeksatta :o Vasta joskus rv 18 tietämillä alkoi vähän pullistella =) Samoin olis seiskan odotuksen kohdalla =)
Kun taas kolmas ja neljäs, viides ja kuudes paljastui muilla vatsan pömpötyksellä jo tyyliin rv 10 =) Ja mun bmi on aina ollut 19-20.

Kyllä sulla sielä masussa kaikki on hyvin!Se on niin yksilöllistä missä vaiheessa lakaa raskaus näykyä,missäkin raskaudessa....

Älä nyt vielä huolestu. Tuttavalla oli neljännestä raskaudesta just noin! Ei yhtään huomannut kun vasta puolessa välissä että odotti. Hänellä oli tosi pieni maha koko raskausajan. Vauva oli pieni mutta terve kun syntyi. Lapsivettä oli vähän hänellä koko ajan. mutta ei ollut mitään ongelmia kuitenkaan sen suhteen.

Mutta voihan se olla, että on tuulimuna tai keskeytynyt keskenmenokin. Itselläni oli keskeytynyt keskenmeno. Rv 10 oli loppunut kasvu. Huomattiin sit just ultrassa. Tiesin, et jotain vialla kun tiputteluvuotoa oli ja maha ei kasvanut. MUTTA mulla ei ollut edes raskausoireita!!

Toivotaan että sulla on kaikki hyvin :)

Lohduttavaa kuulla..! Aina olen vaan lukenut, että seuraavat raskaudet näkyisi aiemmin ja nyt olen kummastellut, missä se vauva mahtaisi olla kun ei näy. Kovin isoiksi vatsat eivät ole lopulta kasvaneet mutta tämä alku on hämännyt täysin.

Yhteistyössä