mahatautiako? ja vaikea tilanne perään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
1v2kk typyllä oli eilen maha ihan kuralla, kolme kertaa ripuloi ihan melkeen vettä vaan.
ei oo syöny mitään mitä ei olis ennenkään syöny, ei ole oksentanut, ruokakin ihan maistuu, juo paljon.. ei kuumetta tms.
tänään tullu vaan yhet ripulit ja lapsi ihan normaali.
mistä voi johtua?
ja sitte vielä tietenkin tämä sattu juuri kun mulla oli täksi illaksi työporukan kanssa sovittu illanvietto.
oonko ihan kamala jos menen sinne, ja lapsi jää isänsä kanssa, jos tää ripuli ei tietty pahene tästä?

no mitä se sinun läsnäolos siihen kakkimiseen auttaa? Jos lapsi olisi ihan reipas ja ei kyhjöttäisi vain äidin sylissä, niin menisin ilman muuta, vaikka ripulois. Eri asiaa jos oksentaa tai on muuten kovin äitin tyttöä kipeänä

Alkuperäinen kirjoittaja .:
no mitä se sinun läsnäolos siihen kakkimiseen auttaa? Jos lapsi olisi ihan reipas ja ei kyhjöttäisi vain äidin sylissä, niin menisin ilman muuta, vaikka ripulois. Eri asiaa jos oksentaa tai on muuten kovin äitin tyttöä kipeänä

no eipä se varmaan autakkaan, mutta on tyttö kyllä nyt enemmän mun perään. ei oikeen kelvannu et isi pesee pyllyäkään...
siks tässä mietinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja .:

no eipä se varmaan autakkaan, mutta on tyttö kyllä nyt enemmän mun perään. ei oikeen kelvannu et isi pesee pyllyäkään...
siks tässä mietinkin.

no sit sun täytyy mennä.. lapsen pitää oppia olemaan myös isän kanssa.. maitohappobakteeria annat ja TIETENKIN meet tyttöjen iltaan..

Yhteistyössä