V
vierailija
Vieras
Oksennuspelkoisen pahin painajainen toteutui. Olen saanut taudin luultavasti tiistaina hoitamaltani lapselta, jolla oli ollut viime viikolla tauti. Asiasta sain tietää tietenkin vasta paikan päällä. -.- Pesin paljon käsiä ja aloin syödä maitohappobakteereita vähän ylikin normaalin annostuksen. Silti se tuli. Olen oksentanut 5 kertaa parin tunnin sisään. En voi uskoa että vuosien tukeni ja turvani maitohappobakteerit pettivät minut.
Olen luullut että ne vähintään lieventäisivät tautia sen verran että ei tarvitsisi oksentaa. Millä mä nyt jatkossa estän nämä?
Ensimmäinen oksennus osui vessan lattialle. Huuhtelin sen nopeasti vähän yleispuhdistusainetta seassa. Perusteellisempaan siivoukseen ei todellakaan ole juuri nyt voimia. Asun yksin ja mietityttää nyt että kuinka tarkasti pitää siivota. Voiko tauti tarttua itseeni uudestaan ja uudestaan joka paikasta mihin olen koskenut? Ahdistaa ajatuskin.
Makaan vain sängyssä raatona ja toivon sydämeni pohjasta etten oksenna enää.
Ensimmäinen oksennus osui vessan lattialle. Huuhtelin sen nopeasti vähän yleispuhdistusainetta seassa. Perusteellisempaan siivoukseen ei todellakaan ole juuri nyt voimia. Asun yksin ja mietityttää nyt että kuinka tarkasti pitää siivota. Voiko tauti tarttua itseeni uudestaan ja uudestaan joka paikasta mihin olen koskenut? Ahdistaa ajatuskin.
Makaan vain sängyssä raatona ja toivon sydämeni pohjasta etten oksenna enää.