Mahan malli ja sukupuoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna1980

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
1 796
0
36
Vanha kansa sanoo:mahan mallista näkee vauvan sukupuolen, pojasta edessä, tytöstä levenee joka suuntaan.

Vauvalehdessä oli juttu asiasta, siinä synnytysten erikoislääkäri kirjoitti, että mahan muoto riippuu naisen omasta ruumiinrakenteesta, vatsalihasten kunnosta ja kuinka paljon vatsanpeitteitä on ollut ennen raskautta.

Kumpaan uskotte?mä jälkimmäiseen...

mulla oli vanhan kansan mukaan "poikamaha", tyttö tuli!

Mulla oli molemmissa raskauksissa ihan samanlainen maha, tuloksena tyttö ja poika. Ekalla kerralla osa arvuutteli, että poika olisi tulossa -> tuli tyttö. Toisella kierroksella samat arvuuttelijat näkivät mahan mallista toista tyttöä -> tuli poika.

Mulla joka kerta ollut selvä poikamaha ja sillä mahalla on tehty yksi poika ja kaksi tyttöä. En ole koskaan uskonut siihen, että vatsanmalli kertoisi sukupuolen. Minusta naurettavaa, että joku uskoo sellaiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla joka kerta ollut selvä poikamaha ja sillä mahalla on tehty yksi poika ja kaksi tyttöä. En ole koskaan uskonut siihen, että vatsanmalli kertoisi sukupuolen. Minusta naurettavaa, että joku uskoo sellaiseen.

niinpä, niitä vanhan kansan höpinöitä...

2 tyttömahaa -2 tyttöä.

1 poikamaha -1 poika.

Ja ero mahoissa oli kuin yöllä ja päivällä. Pojan kun synnytin niin oli painoa vähempi kuin ennen raskautta, että jonnekin se poika hävitti ne tytöistä kertyneet läskit.. :D

Uusimmat

Yhteistyössä