Mahalle kuoppa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yainaba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yainaba

Aktiivinen jäsen
11.05.2005
2 743
0
36
Käytiin rannalla ja teki mieli ottaa selkäpuolellekin aurinkoa ja istuminen ei tunnu kovin kivalta.
No kaivoin sitten kuopan rantahiekkaan ja läjäytin vilttini siihen kuopan päälle ja kävin makoilemaan. Mies repes nauramaan.
Siinä sitten kulki porukkaa ja jossain välissä mä nousin ylös...oli vähän kivoja katseita kun mun maha nousi sieltä montusta. :D :D
Mut oli ihanaa köllötellä vattallaan, eikä varmaan vauvallakaan tullut kuuma kun nukku koko sen ajan kun maha oli viileessä rantahiekkamontussa. Mylläys alko kun nousin ylös :laugh:

hyvä idea :D mä kun koitin maata yks päivä mahallani rannalla ja vasta vähän yli puolivälin mennään, niin tuntu että kaikki elimet liiskaantuu pannukakuks ja että kuset tulee housuun kohta niin oli pakko kääntyä selälle :D

Alkuperäinen kirjoittaja MacadamiaNUT:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
sänkyynki vaan pitäs semmonen saada:)

Sellane hierojan pöytä mut mahan kohalla reikä :D Olis aivan mahtava.

Sellasia on kuulemma olemassa, jost jollain hierojalla.

Mä olen muutaman kerran myllännyt sänkyyn tyynyjä ja peittoja niin että oon päässyt vähäks aikaa "pers pystyssä" mahalleen, mut siinä aina väsyy jalat.

Kylpyammeessa oli kans ihana olla vattallaan, kun kellutteli sen verran että napa vaan otti pohjaan :D

Uusimmat

Yhteistyössä