Mahallaan oleilu ja nukkuminen

Hei!

Täällä nyt raskaus edennyt vasta vähän aikaa (tarkkoja viikkoja ei vielä edes tiedossa, kun neuvola edessä)

En saa unta muissa asennoissa kuin mahallaan ja muutenkin levähtelen kyseisessä asennossa. Anoppini kuitenkin antoi kuulla kunniani tästä ja vannotti, että nyt loppuu semmoinen tyyli! Tietenkään loppuvaiheessa ei mahallaan edes pysty nukkumaan, mutta onko siitä sikiölle näin varhaisessa vaiheessa haittaa? Viime yökin meni pyöriessä ja ajatellessa anopin sanoja

:|
 
No mä olen ainakin nukkunut mahallani niin pitkään kun se on vaan itsestä tuntunut mielekkäältä, eikä kukaan ole siitä mitään sanonut. Jossain kohtaa se kohtu alkaa vaan ikävästi painamaan omia siskuskaluja mahallaan ollessa niin silloin aloin nukkua kyljellään.
 
peesi.. jos mahallaan nukkuminen tuntuu hyvältä, ni nuku ihmeessä.. mäkin rakastan mahallaan nukkumista, ja rv 16-18 asti nukuinki useimmite mahallaan.. sit se alko olee edessä ja tuntua vähän ikävältä...
 
miusta kanssa voit iha hyvi nukkuu miten perin haluut =) itellä nyt rv16+4 ja en oo pitkää aikaa voinu nukkuu masultaa :kieh: kun kiristää mahaa ja tuntuu inhottavalta..nukun parhaiten kyleltään =)
 
Hyvin voit nukkua rauhassa mahallasi niin pitkään kuin mahdollista vain mahan kanssa on. Siitä ei ole mitään haittaa.

Itsellä ihan sama juttu, että rentoudun yleensä vasta kun pääsen vatsalleni ja siitä sitten vaihdan asentoa, kun olen jo lähes unessa.

Härmittaa vaan, kun kakkosta odottelen rv 7+5 ja jo nyt on epämiellyttävää olal vatsallaan eikä tuossa asennossa voi olla kuin muutaman minuutin...mutta ei tämä ole onneksi pysyvä tila.

Eli ei tarvi uskoa anoppia ainakaan tuossa asiassa :hug:
 
Mulla on menossa rv 20 ja risat ja vieläkin nukun välillä mahallaan tai silleen puolimahallaan toinen jalka sivussa... Kuten muut jo sanoi niin se on ihan omista tuntemuksista kiinni, mulla taitaa olla sen verran läskiä tossa päällä ettei pääse painamaan tärkeisiin elimiin asti. :D
 
Ei ole mitään haittaa, varmasti saa mahallaan nukkua siihen asti ku itsestä tuntuu hyvältä. Mä nukuin pitkään "puolimahallaan" toinen jalka sivussa niinkuin Viuvauvoukin kuvaili. Ja tuossahan tuo nyt 6kk neiti hyvinvoivana kiljahtelee.:heart: Et siinä sun anopille todiste siitä ettei mahallaan nukkumisesta oo mitään haittaa. Hyviä unia! :)
 

Yhteistyössä