Mahallaan makaaminen ja paineen tunne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?!

Vieras
olen ruvennu epäilemään, että olen raskaana koska ihme etova olo kestäny jo viikon ja nyt kuvioihin tullu pääsärky..maha oli myös muutaman päivän ihan sekasin...ja yks viikko väsytti ihan koko ajan, olisin halunnu vaan nukkua...
Kaveri käski mennä mahalleen makaamaan ja kun menen niin tulee semmonen paineen tunne ja tuntuu epämiellyttävältä, oikeestaan vähä jo sattuukin, mutta kyllä siinä pystyy olemaan..kuuluuko toi siis raskauteen?
Testin ostan tänää illalla..mutta menkkojen pitäis alkaa vasta puolentoista viikon pästä, eli niiden mukaan en pysty päättelemään mitään...

Jos menkkojen pitäisi alkaa vasta puolentoista viikon päästä, niin epäilen kyllä, että ei raskaudesta vielä johdu tuo tunne. Pahoinvointikaan ei yleensä kyllä ala ennen kuin kuukautiset jäävät pois. Itselläni on joskus ovulaation aikaan tuota paineen tunnetta vatsassa mahallaan makaamalla, erityisesti tietenkin silloin, kun olen ollut munasolun luovutushoidoissa ja munasolut ovat siellä kasvaneet.

Ei kyllä yhtää haittaa vaikken oliskaa, mutta ei myöskää haittais vaikka olisin..eka olis..tosin alotan uuden työn marras-joulukuun vaihteessa ni nyt ei kovin hyvä sauma sit olis..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin..mä syön kaks laattaa peräkkäin eli menkat ei tuu normaalisti..no, ei se sit kai raskautta oo..mutta kun niin ihme olo ollu kohta kaks viikkoa...

En mä toki voi sanoa että sä et raskaana ole, ainahan se mahdollisuus on. =)

No kaipa mä innostuin jo turhasta...ja nää olot voi olla matkatuliaisia, eli sain ehkä jonkun pöpön..mutta ihmettelen ku etoo ja etoo ja helpottaa ku syön...no mä teen testin ni päästään siitäkin :D

Yhteistyössä