MAHAKIVUT??

  • Viestiketjun aloittaja AUTS ei kestä
  • Ensimmäinen viesti
AUTS ei kestä
mistäköhän voisi johtua "keski" vatsan kamalat maha kivut?? ihan kuin joku olisi esim. potkaissut mahaa!! :( tää on kauheeta. :/:/ ai s**tana :( allergioita ei ole kuin vehnä.
 
salli
ootko syöny rasvasta ruokaa tms tänään? Sappikivut voi tuntua keskellä vatsaa yleensä viivamaisena. Ne on ihan vaarattomia, mut ihan hirveen kipeitä. Menee itsestään ohi. Jos ne kivut ei ole tällaisia, suosittelen käymään lääkärillä jos kivut ei mene tässä lähiaikoina itsestään ohi.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja salli:
ootko syöny rasvasta ruokaa tms tänään? Sappikivut voi tuntua keskellä vatsaa yleensä viivamaisena. Ne on ihan vaarattomia, mut ihan hirveen kipeitä. Menee itsestään ohi. Jos ne kivut ei ole tällaisia, suosittelen käymään lääkärillä jos kivut ei mene tässä lähiaikoina itsestään ohi.
Voi tuntua ympäri vatsaa, mutta kyllä ne yleensä oikealla ylhäällä tuntuu, ei alhaalla niin kuin ap:lla.
 
salli
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
söin just dippii ja sipsii :/:/ liekö sit siitä johtun? :O
Voi olla. Mulla on tullu joskus lihapiirakoista. Oottele jonkin aikaa, jos ei ala mennä ohi, niin ota yhteys lääkäriin. Mulla tuli se kipu yöllä ja kesti max pari tuntia ja meni sit ohi. Toivottavasti menis äkkiä ohi sulla!
 
on se
Minulla on ollut aikasemmin maho kipuja mutta syytä ei ole löytynyt. nyt maha kivut tuli taas yllättäen. kova kipu oikealla alhaalla. ja kun pitäisi mennä vessaan ja joutuu ponnistamaan niin mieletön kipu kovenee. kipu on myös ala selän tienoilla. pitäisikö taas mennä lääkäriin.. kipu pahenee kokoajan. ei ole vielä ihan mahoton paitsi istuessa.
 

Yhteistyössä