mahakipu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mahakipuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mahakipuinen

Vieras
mulla on ollut jo pitempään kipua ylämahalla.alkoi n.2vuotta sitten silleen että tuntui ihan kuin olisi sellainen "möykky" oikealla ylämahassa,mutta painaessa ei tuntunut mitään ja kävin lääkärissäkin ja epäili että olisikohan joku lihas joka oireilee.nyt ajan mittaan on alkanut tulemaan kipua ja raskauden ajan oli aika hyvä olla että kipuja ei ollut,mutta nytvauvan synnyttyä on taas alkanut tuntumaan kipua ja kipu on koko ylämahalla ja on painaessakin kipeä ja nyt tänään kipua on tuntunut myös vasemmalla puolella mutta vähän alempana.onko kellään vastaavaa ja mistä johtuu?jälkitarkastus mulla ois parin viikon päästä ja ajattelin siellä kysyä tästä vaivasta,mutta ajattelin että uskallanko odottaa sinne asti..

Mulla se "pääkohta" on ollut enemmän vasemmalla mutta tuntemukset samat. Erityisesti tuntemuksia on ovulaation aikoihin....Mulla on ollut näitä samoja oireita jo vuosia sittenkin, joten en jaksa uskoa, että olisi kuolemaksi, ainakaan heti mutta silti ihmetyttää, mistä oikein on kyse!!

mulla kivut on nyt ollut melkein päivittäin.mietin että voisko olla esim.paksusuolessa jotin häikkää kun kipu tuntuu koko ylämahalla ja pallean kohalta on kanssa kipeä ku painaa.pelottaa että on jotain vakavaa :(