Maha seksin jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietinpä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietinpä vaan

Vieras
Eli eilen illalla kun harrastimme seksiä niin sen jälkeen mun maha tuli tosta alhaalta ihan kovaksi... Ja olen raskaana 16. viikolla...
Mistähän johtuu tommonen ja onko ihan normaalia?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Supistuksia, normaalia, jos ei riskitekijöitä, eikä supparit ole liian vakavia. juo ja lepää.

ai... mutta ei se tuntunut miltään? huomasin vaan kädellä kun kokeilin mahan päältä että se oli ihan kova siitä alhaalta...

Voiko sit olla jotain haittaa jos hirveen usein harrastelee :D

Ei pitäis olla mitään haittaa jos raskauden aikana useasti harrastaa seksiä,muistan itse kun esikoista odotin niin harrastin mieheni kanssa seksiä päivittäin ja saattoi olla että pari kolme kertaakin päivässä,eikä ollut mitään haittaa,esikoinen jo 1v3kk ja kaikki meni hyvin. :) Missä asennossa te yleensä harrastatte seksiä??Riippuu varmaa niin asennostakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Minna89:
Ei pitäis olla mitään haittaa jos raskauden aikana useasti harrastaa seksiä,muistan itse kun esikoista odotin niin harrastin mieheni kanssa seksiä päivittäin ja saattoi olla että pari kolme kertaakin päivässä,eikä ollut mitään haittaa,esikoinen jo 1v3kk ja kaikki meni hyvin. :) Missä asennossa te yleensä harrastatte seksiä??Riippuu varmaa niin asennostakin.

öööö ... vaihtelee :D ihan perus lähetyssaarnaaja tai siitä joku muunnelma että on jalat miehen olkapäillä, tai takaapäin, lusikka, tai minä päällä. :)
Mutta eilen oli vaan mies päällä.

Joo no mekin melkeen päivittäin jotain harrastellaan (tunnenpas itteni joksikin nymfoksi kun mä se yleensä olen joka ehtii ensin ehdottaakin :D ) joskus just parikin kertaa päivässä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Minna89:

öööö ... vaihtelee :D ihan perus lähetyssaarnaaja tai siitä joku muunnelma että on jalat miehen olkapäillä, tai takaapäin, lusikka, tai minä päällä. :)
Mutta eilen oli vaan mies päällä.

Joo no mekin melkeen päivittäin jotain harrastellaan (tunnenpas itteni joksikin nymfoksi kun mä se yleensä olen joka ehtii ensin ehdottaakin :D ) joskus just parikin kertaa päivässä...

Joo no tuo perus lähetyssaarnaja ja lusikka on ehkä kaikista turvallisin asento harrastaa seksiä,kyllä meilläkin mies oli silloin pari kertaa päällä mutta se ei ollut oikein hyvä asento kun mulla sattui silloin myös mahaan,mutta sitten tuo lusikka oli ehkä se kaikista parhain asento meillä,siinä ei sattunut eikä mitään muutakaan ja takaapäin sattui myös jonkin verran mahaan joten ei siinäkään ollut hyvä..Joten lusikka asentoa harrastettiin ihan loppuraskauteen asti. :)

okei :)
Hmm oon kohta menossa käymään neuvolassa pikaisesti verensokerin mittaamassa niin vois vielä kysäistä terkalta...

Joo oon aina huolissani joka asiasta :D mutta parempi kysyä nyt ettei tarvi sit myöhemmin soitella sinne jos tulee uudestaan jotain :)

Yhteistyössä