Maha röllykkä :/ (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pussieläin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pussieläin

Vieras
Onko kellään hyväksi havaittua keinoa päästä raskauden jättämästä nahkapussukasta eroon? Synnytyksestä kohta vuosi. Vauva oli yli neljä kiloinen ja mahakin aika jumbo. :) Muuten ylipainoa ei enää ole (54kg/164cm) mutta maha on jäänyt roikkumaan. Voi kuulostaa turhamaiselta mutta itseä pikkasen alkanut ahdistamaan kun maha roikkuu housujen päällä. Raskausarvet eivät onneksi häiritse vaikka niitäkin on joka paikka täynnä. :D Mutta, näillä mennään. :)

Juu ja minulla tenava täyttää syksyllä jo 6 vuotta, edelleen minulla on vain melkoinen röllykkä navan ympärillä. Toisinaan, kuten nyt, se ottaa pahasti pattiin, mutta toisinaan sen hyväksyy sellaisena kuin se on.

Täällä samanmoinen kuin aloittaja. Siis mitoissa. Tosin synnytyksestä jo yli kolme vuotta :) ja edelleen on nahkapussukka edessä. Olen tehnyt vatsalihaksiakin mutta ei, se ei vaan lähde. ARGHH

Hyväksi havaitut keinot minullekkin kelpaisi, paitsi joku leikkaus..

Eipä tuolle mitään voi. Esikoinen täyttää 9v ensi kuussa ja vatsanahka roikkuu pussina edelleen :( Minkäs teet, kun maha on niin täynnä raskausarpia, että normaalia ihoa ei näy niin tuskina se millään siitä kasaan voi enää mennä :D

Yhteistyössä