Maha kasvaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miksi mulla maha kasvaa vaan ja tuntuu että on jo semmonen ahistava esim kyykistyessä.Sormet on turvoksissa koko ajan ja silmäluomet.Muuten en ole lihonnut ja olen normipainoinen. Syönyt olen terveellisemmin kuin koskaan, olenko kuitenkin vain lihonnut

[QUOTE="joku";24549812]Mulla lähti turvotus, kun karppasin! Suosittelen siis vähentämään hillareita :)[/QUOTE]

Niin kuin jo kirjoitin, turvotus voi johtua monesta syystä. Mulla esim. tuo ei auta mitään, kun kyseessä on askites.

[QUOTE="joku";24549812]Mulla lähti turvotus, kun karppasin! Suosittelen siis vähentämään hillareita :)[/QUOTE]

Syön tällähetkellä vain puuroa n.3 krt viikossa ja näkkäriä tai ruisleipää n.2 palaa päivässä. Viikonloppuna saatan syödä sitten puolipitsaa tmv.

Mä kyllä selvittäisin ensin ettei kyse ole jostain sairauden oireesta tms jos turvotus on ilmaantunut esim. lyhyen ajan kuluessa.

Karppaaminen ok, mut ei se mikään autuaaksi tekevä joka vaivaan ole ;)

Esim.kilpirauhasen toiminnanhäiriöt voivat aiheuttaa turvotusta. Onko sulla ap mitään muita oireita?

Kyllä mä sinuna kääntyisin lääkärin puoleen. Saa ainakin poissuljettua ettei kyse ole mistään sairaudesta.

[QUOTE="vieras";24549843]Joku puhjennut sairaus? Oisko aihetta käydä lääkärintarkastuksessa?[/QUOTE]

Tarkotus on, vaiva on ollut noin 2 kk ajan. Lääkärille ei vaan nykyään niin kovin helposti pääse.