Magneettikuvaus kammottaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huihui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huihui

Vieras
Mulla olis ens viikolla ko. toimenpide ja saan rauhoittavaa,mutta silti pelottaa.
Eniten ehkä se meteli,mulla on tosi herkät korvat. auttaako ne kuulosuojaimet mitään?
Kauanko pään kuvaus kestää?
Saa nähä joudunko perumaan=(

Kyllä ne kuulosuojaimet auttaa ja kun saa samalla kuunnella radiota, niin sekin on ihan kiva :)

Jos korvasi ovat erittäin herkät, niin miten ois korvatulpat ja niiden lisäksi kuulokkeet? Hanki siis tulpat ja ota ne mukaan.

Selän kuvaus kesti yhteensä (se aika jolloin sitä ääntä kuului) 17 minuuttia, välissä oli pieni tauko, kaipa sen päänkin saa siinä ajassa kuvattu? Alkuun oli muutama testikuvasarja, joiden kesto oli varmaan alta minuutin.

Meniköhän joku 30-40 minsaa.Oon ollut kahdesti pään kuvauksessa putkessa. Kyllä niitä nakutuksia ja naputuksia kuulee, vaikka ois mitkä suojaimet, mut ei ne mua häirinneet. Olin vaan silmät kiinni ja mietiskelin omia juttujani. Mua alko ihan naurattamaankin välillä, ku ne nakutusäänet kuulosti siltä niinku ne ois keskustelleet keskenään :D yks sanoo "tiktiktik" ja toinen vastaa "toktoktok" :D

Mies ollu kuvauksessa monesti. Kuulokkeissa soi radio. Tietysti koneen metelikin kuuluu läpi. Ota korvatulpat (keltaset apteekin earit) mukaan lisäksi, kysy saatko käyttää niitä. Tsemppiä kuvaukseen!

[QUOTE="pöh";22330969]Meniköhän joku 30-40 minsaa.Oon ollut kahdesti pään kuvauksessa putkessa. Kyllä niitä nakutuksia ja naputuksia kuulee, vaikka ois mitkä suojaimet, mut ei ne mua häirinneet. Olin vaan silmät kiinni ja mietiskelin omia juttujani. Mua alko ihan naurattamaankin välillä, ku ne nakutusäänet kuulosti siltä niinku ne ois keskustelleet keskenään :D yks sanoo "tiktiktik" ja toinen vastaa "toktoktok" :D[/QUOTE]

Mua rupes myös naurattaan, kun mun mielestä se ääni oli niin hassu.

Ei se melu mitenkään järkyttävä ole. Itse olen pari kertaa ollut. Mua pelotti aluks että ahdistaa se putki mutta kun sieltä näkee koko ajan hoitajat ja on myös puhe yhteys heihin tarvittaessa ei se ahdistanutkaan sitten. Musiikkia kuuntelin minäkin. Tokalla kerralla jotenkin pelkäsin sitäkin että liikun vahingossa niin että kuvat menee pilalle mutta eipä sitäkään tapahtunut. Kyllä tuo oli ihan mukava ja kivuton toimenpide, verrattuna esim selkäydinpunktioon :) Hyvin se menee.

Ei se melu mitenkään järkyttävä ole. Itse olen pari kertaa ollut. Mua pelotti aluks että ahdistaa se putki mutta kun sieltä näkee koko ajan hoitajat ja on myös puhe yhteys heihin tarvittaessa ei se ahdistanutkaan sitten. Musiikkia kuuntelin minäkin. Tokalla kerralla jotenkin pelkäsin sitäkin että liikun vahingossa niin että kuvat menee pilalle mutta eipä sitäkään tapahtunut. Kyllä tuo oli ihan mukava ja kivuton toimenpide, verrattuna esim selkäydinpunktioon :) Hyvin se menee.

Mua ahdistaa ahtaat paikat, joten mä pidän silmät aina visusti kiinni. Näin en tiedä miten lähellä se putki on :D Viimeksi avasin silmät siinä kohtaa kun mua vedettiin ulos ja kyllä se tosiaan melkosen lähellä oli.

Olin keväällä,mulla kuvattiin vaan korvat eli vain pää lykättiin
sisälle. Olin aivan paniikissa ja tuli ahdistava olo vaikka ei siinä montaa minuuttia mennyt. Lähtiessä pyörrytti ja olin nihkeän hien peitossa. Toista kertaa en ihan helpolla mene.

[QUOTE="mamma";22331032]Metelinhän kuulee läpi?[/QUOTE]

Tietenkin kuulee, mutta kai sä nyt sen ymmärrät ettei yhtä kovaa...vai mitä sä meinaat että niiden kuulosuojainten funktio on :D

Itse olin kun olin viimeisilläni raskaana ja tuli mieleen että mitenköhän tuo vauva tästä häiriintyy. Kamala kokemus ahtaanpaikankammoiselle. Melua todellakin tuli ties minkälaista ja kaikenlaista sitä ehtii kuvitella päässään (mietin että jos kukaan ei haekaan mua pois ja joudun synnyttämään tässä pää kopassa..). Kuulosuojaimet saa mukaan ja radiokanavaa kysyttiin eli se laitetaan päälle mutta eipä siitä kauheasti kuule niiden kunnon melujen keskellä.

Mulla olis ens viikolla ko. toimenpide ja saan rauhoittavaa,mutta silti pelottaa.
Eniten ehkä se meteli,mulla on tosi herkät korvat. auttaako ne kuulosuojaimet mitään?
Kauanko pään kuvaus kestää?
Saa nähä joudunko perumaan=(

Puolisenko tuntia se kesti mulla pään kuvaus. Mun mielestä koko tilanne oli meditatiivinen ja rauhoittava. Ne äänet toivat oman lisänsä ja olisin halunnut et olisi kestänyt paaaljon pidempäänkin.

Yhteistyössä