magneettikuvauksesta...

Meidän vajaan vuoden ikäne pimu joutuu päänalueen magneettikuvaukseen.Mä olen nyt huolissani siitä kui pitkä kuvaus yleesä on ja miten sen ikäisen saa pysymää paikallaan?Ei kai ne nukuta tai mitään?jänskättää :eek:

Mä vaan
Meidän poika nukutettiin kans magneettikuvauksen ajaksi. Kaikki meni hienosti, mä sain olla huoneessa ja pitää poikaa sylissä niin kauan että oli unessa. Eikä se muistaakseni kovin kauaa kestäny. Sen jälkeen oli heräämössä pari tuntia ja saatiin olla miehen kanssa siellä. Minkä takia se magneetti tehdään?

vieras
Meidän keskimmäinen magneettikuvattiin 6kk ikäisenä. Tytölle laitettiin peppuun joku rauhoittava puikko ja nukahti sitten sen vaikutuksesta. Ensin koitettiin, että jos ois nukahtanut siinä itekseen. Tytöllä kuvattiin lonkat, jotka oli kipsissä. Pää on siis sikäli eri että se ei pysy paikallaan jos on hereillä, noi kipsatut lonkat pysyi kyllä.

Kesti jotain 30-45min. Minä makasin itse siinä pystyasennossa pää osittain siellä koneessa sisällä ja lähetin rukouksia yläkertaan koko kuvauksen ajan. Ja sainkin vastauksen. :)

hemangiooman poistoa suunnitteleevat.Aika jättiläinen silmän luona ihon alla.Joo tietenkin kysyn kirurgilta/lääkäriltä jahka sinne päästään.Puhelimella ei pääse puusta pitkälle,hoitaja ei ottanu kantaa...Ehkä tämä selviää...mut pelottaa pienen nukutus... :/

Yhteistyössä