Magneettikuvaan puolen vuoden välein omakustanteisesti

Joo oli ihan viilipyttynä. Sillä saksa viel toisena kielenä. Espania olis hyvä kans. Juuh itelläkin perus englanti kun nuorempana tuli paljon pelailtuu tietokone pelei ja siel oli jengii ympärimaailman ni joutui näpytteleen englanniksi. Nyt en oo pelaillu oikeestaan vuosiin ei kiinnosta ja tuntuu et menee hukkaan aika. Korttia kyllä joskus mut muuten on jäänny pelimaailmasta pois.
Halon hakkaaminen mukavaa puhaa lähtee dartsikin pois. Mökille kesällä ois hyvä järven rannalta. Voiko tota kaksataa neliöist enään sanoa edes mökiks eli vävypoika on vähän vanhempi kuin tyttis? Grillasitko sitä ollenkaan? Mä ehkä annan tyttöni heilastella vast kun se täyttää 50v
Saksaakin! Onpa hienoa!🤩 Tytöllä oli yhteishaussa hetken yhtenä vaihtoehtona myös kielilukio josta kuitenkin luopui (vink vink sinne päin tulevaisuutta ajatellen 👍).

No eeeei siinä ”oikean perinteisen” mökin tuntua ollut, siinä olet oikeassa, välillä näinkin.
Tämä keissi oli edullinen. En olis kyllä normihintaa maksanut!
Oli kiva kun grillattiin tyyliin kaikki ruoat notskilla tai gasolla. Kana- ja lihavartaita, lihaa ja vähän lisää lihaa.😁
Ja vävytkin on grillattu ajat sitten, harvinaisen fiksuja yksilöitä!
Me vietetään usein aikaa yhdessä, tuntuu ihan, että sain itselleni lisää lapsia!❤😍 Nää futarit ovat aina toistensa peleissä, molemmat pelaa samassa seurassa, tänäänkin mennään yhdessä tytön peliin. Tyttö futaa tällä hetkellä b-junnuissa, oli vähän motivaatio-ongelmaa jossain kohtaa ja lähtikin hetkeksi Jefuun (jenkkifudis) selvittelemään ajatuksia, mutta palasi takas fudikseen.

Molemmilla tytöilläni on itsensä ikäiset poikkikset. Vanhin pallero on 20v. Siis tämä rakas, joka ei ole minusta tullut, mutta holhonnut oon leikki-ikäisestä. 100% oma lapsi, sano muut mitä sano.🤗🥰 Mulla on lisäks ollut tästäKIN lapsesta suurin vetovastuu.🤗

Keskimmäinen, eli pojanpallero, on vielä pysynyt sinkkuna, on vähän hengellisempi ja konservatiivisempi tyyppi nykyään. Vaikea uskoa, että meidän perheestä saa tuollaisiakin tehtyä.😂 Paheksuu railakasta kertakäyttökulttuuria ja päihteitä käyttäviä kavereitaan ja on todellakin kaikin tavoin vääryyttä vastaan.😬😁
Pitää kuulema urheilla, syödä oikein ja opiskella!
Olen ehdottanut, että jos vaikka alettais käymään jossain seurakunnassa, sieltä saattaisi löytyä ”konservatiivisempaa” väkeä. Ehkä joku kiva muikkelikin. Komea poika on, mutta tytöt ovat kuulema liian pissiksiä tai pinnallisia.😂

Hyvä kun oot päässy pelailusta, se on yks pirullinen ajan viejä! Poika ja vanhin pallero jonkin verran pelailee, tyttö ei juurikaan. Mä oon pelannu viimeks pleikalla Harry Potter (Lego), Raymania, GT:a jne. 😁 Mitkään pahat tai kauhupelit ei käy!!! Medal of honorkin oli aikoinaan liian jännä, vaikka sitä pelailinkin aika paljon.😁
Ollaan mietitty Nintendoa niiden sportpelien vuoks. Tykätään pelata isolla porukalla PS:n Sport championia!❤😍
 
vierailija
En jaksanut lukea koko ketjua ja siksi kysynkin: Miksi ihmeessä pitäisi käydä magneettikuvauksessa kerran puolessa vuodessa?

Ja mistä saisit rahat? Vai ootko työelämässä?
 

Yhteistyössä