Magneettikuvaan puolen vuoden välein omakustanteisesti

Mun syöpä selvisi tietokonetomografialla ja ekan maksoin itse, ku muuten ois pitänyt venata pari viikkoa. Hinta oli rahdun yli tonnin.


Ja siilä sitä myös seurattiin pari kertaa hoidon aikana ja kolmen vuoden ajan kerran vuodessa hoitojen loppumisen jälkeen.
 
Saako udella, että miten se oireili ennen diagnoosia?

Luulin, että mun selkä on jumissa tai jotain. Kävin kiropraktikolla vuoden aikana ainakin viisi kertaa.

Sit alkoi olla raskasta hengittää ja kävely muuttui sen vuoksi hitaaksi ja lopulta tuli yskänkohtauksia joihin olin tukehtua. Lääkärissä asiaan suhtauduttiin vakavasti vasta kun yskiessä tuli verta.
 
Luulin, että mun selkä on jumissa tai jotain. Kävin kiropraktikolla vuoden aikana ainakin viisi kertaa.

Sit alkoi olla raskasta hengittää ja kävely muuttui sen vuoksi hitaaksi ja lopulta tuli yskänkohtauksia joihin olin tukehtua. Lääkärissä asiaan suhtauduttiin vakavasti vasta kun yskiessä tuli verta.
Lekureiden vähättely hakee välillä vertaistaan... Onneksi olet nyt kunnossa!
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja -rosaruusa: 34200282:
Luulin, että mun selkä on jumissa tai jotain. Kävin kiropraktikolla vuoden aikana ainakin viisi kertaa.

Sit alkoi olla raskasta hengittää ja kävely muuttui sen vuoksi hitaaksi ja lopulta tuli yskänkohtauksia joihin olin tukehtua. Lääkärissä asiaan suhtauduttiin vakavasti vasta kun yskiessä tuli verta.
Eikö ollut keuhkokuumetta
 
vierailija
"Jyrki Linnankivi: "Ne rokkarit, jotka ovat hengissä ovat ehdottomasti vegaaneja"

 
vierailija
Aloittajalle ikäviä uutisia. Nyt ryhdytään vähentämään turhia tutkimuksia 20-30%, jolla saadaan säästöjä terveydenhuoltoon. Tutkimukset eivät siis tule lisääntymään niin kun ap arveli vaan päinvastoin valitettavasti vähentymään.
 
Aloittajalle ikäviä uutisia. Nyt ryhdytään vähentämään turhia tutkimuksia 20-30%, jolla saadaan säästöjä terveydenhuoltoon. Tutkimukset eivät siis tule lisääntymään niin kun ap arveli vaan päinvastoin valitettavasti vähentymään.
Vieläkö kulttuuriväki saa rahansa menkkaveritaiteeseen ja pilluprojekteihin? Ja kai edelleen kaikki sukupuoleen liittyvät ”wokelgbtq:n” innoittamat tutkimukset jatkuvat?
Tai ainakin voitaisi tutkia sitä että onko keväällä liukasta - nyt kun väitöskirja saatiin päätökseen että talvella on liukasta?🤔

Terveydenhuoltoa ajetaan alas muillakin keinoin koska ei ole enää rahaa (olemme saaneet kalliin järjestelmän ja priorosoineet beroeurot väärin):
”Jopa yli viidennes hoitotoimenpiteistä on niin sanottuja vähähyötyisiä hoitoja. Ne syövät terveydenhuollon resursseja ja aiheuttavat harmia myös potilaille.”


Olisin kyllä kaivannut pidempää listaa toimenpiteistä jotka jäävät pois.

Sote ei onnistunut, siitä kärsimme nyt. Hyvässä tiedossahan tämä oli että kustannukset nousevat pilviin ja palvelut heikkenevät:

 
vierailija
Vanhuksille tehdään silmänpohjakuvauksia vaikka ne tipat on herregydtuesmitä
Älä puhu puppua. Puolisoni molemmat silmät leikattu sekä näkö että kaihit ja nyt tippoja ensin 5 h ja eilisestä 8 h välein + suojatipat. Laitettiin tippoja jo tutkittaessa, ennen leikkausta jne. Hyvin pärjää.
Sillä yhdellä esimerkkitapauksellasi oli jotain muita juttuja, jotka niitä outoja oireita aiheuttibtai sitten tipat laitettiin alkoholin joukkoon ja otettiin sisäisesti.
 

Yhteistyössä