Veisitkö sinä lapsesi tuollaisiin tutkimuksiin ihan varmuuden vuoksi? Ethän halunnut heille rokotteitakaan, niin hieman ihmettelisin, jos veisit. Jos se nyt on ylipäänsä mahdollista.
En vie. Saan rauhan sillä, että tiedän heidän elävän terveellisesti: riittävä uni, ihmiselle sopiva kokoravinto, hyvin liikuntaa, ei liikaa stressiä jne. Meillä ei ole koskaan ollut mitään sairauksia muutamaa tarhaiän/eskan lentsua lukuunottamatta tai syöty lääkkeitä tai muuta. Ei ole allergioita. Eikä olla otettu muita kuin pakolliset rokotteet (paitsi tuo pojalle pakolla tuputettu koronarokote).
Laajoja verenkuvia voisi ottaa, vaikka en tiedä mikä hyöty kaikista tiedoista on kun niiden range määritellään valmiiksi sairaiden ihmisten tuloksista. Meillä on lukuisia määriä metsbolisista oireyhtymistä/suolistosairauksista etc kärsiviä ihmisiä. Johdamme tilastoja suolistosairauksissa Euroopassa, eivätkä lääkörit vieläkään suostu näkemään ruokavaliota ratkaisuna. Samaan aikaan ihmiset pääsevät eliminaatiodieetin avulla eroon autoimmuunitaudeista ja suolistosairauksista, mutta tästä ei puhuta valtamediassa mitään. Ihmiset itse kertovat elämästään esim. YT:ssa ja siinä vaiheessa halutaankin demonisoida YT!
Mikä ihmeen pelko ajaa ihmisiä, että tietoa ei voida ottaa vastaan? Mikä siinä on niin vaarallista?
Itsekin olen tehnyt vaikka mitä testejä itselleni ja käyttänyt bodyhackeja. Vielä olen elossa, voin erinomaisesti ja ymmärrän omasta kehostani paljon paljon enemmän.
Jokainen ymmärtää, että sairaat ihmiset tekevät muutokset aina lääkärin valvonnassa, mutta terveelle ihmiselle ei tee mitään jos kokeilee esim. paastoa.
Paaston hyötyjä ei voi tarpeeksi ylistää!
Suosittelen kaikkia opiskelemaan asiasta.