MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

Mäntsälän apteekin kanssa samassa pytingissä sijaitseva kahvila on muuttanu kadun toiselle puolelle ja sillä on nyt isommat tilat (mikäs sen nimi nyt olikaan). Kaffelassa on ihan kiva sisustus ja vaunuillakin pääsee sisään. Rossoon pääsee myös kätsysti vaunuilla, Elleä en ole vielä testannu.. Hantta ilm. ainakin on. Jotakin tollasta vois ajatella rehvipaikaksi, jos saatais aikaseksi??
 
Joo järkätään ihmeessä ryhmä treffit..ehdotelkaa päiviä niin katotaan mikä sopii.Mä ehdottaisin Rossoa ku siel on se leikkipaikka niin pääsee lapsukaiset leikkii sen aikaa ku aikuiset höpöttelee!Mein Tatu ei ainakaa jaksa istuu kauheen kauaa paikallaan!
Mulle sopis 8.9 alkavalla viikolla..
 
Noh..sovitaanko jo jotain päivää ja aikaa?!
Mä Hannas79 unohdin eka vastata sun sähköpostiin ja sit hukkasin viestin kokonaan niin en pystyny enää vastailemaan.Täälläkään en oo aikoihin oo käyny niin en oo päässy sulle kirjottelee.Jos sulla on viel mun maili niin laita uutta postia tulemaan!
 
:wave: :wave: :wave:

Olin laittanut ilmoituksen aiemmin palstalle. Nyt juuri huomasin että Hantta06 ja kativaani oli käyneet vastaamassa ilmoitukseen elokuun alussa!!!

Olen heinäkuussa Mäntsälään muuttanut 36 v äiti. Mieskin löytyy. Poika -97 ja tyttö 05/2008.

Päivät ovat todella yksinäisiä, kun ei ketään tunne. Enkä ole niin kauhian sosiaalinenkaan, ennenkuin tunnen ihmiset paremmin.

En jotenkin saa aikaiseksi mennä tuohon perhekahvilaan ihan yksin. Varmaan jollain tavalla pelottaa, jos jää ihan ulkopuoliseksi...

Joten mahtuisko mukaan tälläinen ujohko kotiäiti, joka on liikaa yksin...??? =)
 
Täälläkin olisi yksi tuore paikkakuntalainen. Ikää on jo 30v, lapsia poika -98, poika-02, tyttö -06 ja poika 02/08. Isommat on jo koulussa päivisin, olen kahden pienimmän kanssa kotosalla.

Jos vaan saisin itsestäni irti, niin mieluusti tutustuisin uusiin ihmisiin. Päiviin mahtuu liian monta yksinäistä tuntia.
 
Heippa kaikille!
Jos kellään ei ole mitään sitä vastaan niin pidetään äiti-lapsi treffit meillä kotona.
Näin lapsukaiset sais leikkiä vapaasti ja äipät tarinoida ja tutustua toisiinsa!
Sovitaanko päiväksi ensi viikon keskiviikko 10.9 ja klo.15.
Treffien ohessa voisin esitellä teille Aloe vera tuotteita.
Kaikki halukkaat osallistujat vois laittaa mulle yksityisviestiä niin laitan sit osotteen ja puh.nron sitä kautta.Olis tosiaan kiva tavata taas uusia naamoja ja saada poitsulle lisää leikkikavereita!
Toivottavasti nähdään!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kativaani:
Lisää keskiviikkona tulijoita??Vasta kaks ilmottautunutta!!

Apuva, muistan about kerran viikossa käydä täällä.
Meillä on just keskiviikkona rokotuspäivä ennen ko. ajankohtaa, joten poju valitettavasti huutaa varmaan juuri noihin aikoihin. Erittäin mielelläni tulisin muuten mukaan, kun ryhmätreffejä ehdotinkin!
Tulen seuraavalla kerralla, tai jos siirrätte kutsuja niin sitten..
Mutta meitähän on kasassa jo niin monta, että kaikille ei varmasti sama aika millään voi käydä.


 
Hei kaikille!

Mielellämme tulisimme, mutta tää lenssu ei nyt ota talttuakseen. Luulin sen jo menevän ohi, kunnes tänä aamuna taas heräsin räkälammikosta :/
Raivostuttavaa olla itse sairaana kun lapset on ihan virtaa täynnä. Toivottavasti tapaamme myöhemmin.
 
:wave: Laitoin aiemmin viestiä ja kativaanin kanssa vähän mailailtiinkin, mutta tapaaminen sitten jäi.. Poika on nyt 5 vko:a vanha ja mielelläni saisin uusia tuttavia, ainoastaan Hannas79:n tavannut. Valitettavasti en huomenna pääse tulemaan, mutta mielelläni minäkin tutustuisin teihin muihin. :)
 

Yhteistyössä