mäkin kysyn tosta lääkäriin viemisestä..

• Viestiketjun aloittaja SocialButterfly
  • Ensimmäinen viesti
SocialButterfly
vaikka tiedän kylläkin että vien..likalla eilen nousi melkein 40kuume..laski anadolilla yöllä nousi taas yli 39,5 laski panadolilla niin et aamulla oli enää 36..tänään noussut tasasesti ja nyt oli 38,7 ..itkuinen välillä, nyt tosin tossa tanssii ja riekkuu syö hieman juo kuitenkin paljon..

jos syö jotain ja juo ok niin ihan normimeininkiä mun mielestä, jos kestää yli 3 päivää niin sitten lääkäriin tai jos on muuttunut vaisummaksi, mutta tuntuu ihan "normi" kuumetaudilta teidän likalla kun jaksaa kuitenkin tanssit vetästä vielä :)

...
Uskon, että kannattaa lapsi käydä näyttämässä kun on tuota tautia liikkeellä yhtä sun toista! Vaikka tuntuu välillä, että itsekin vien liian herkästi lekuriin mutta mieluummin useemmin kuin harvemmin! Saapahan sit apua ja helpotusta lapsi oloonsa!

Mä veisin vasta jos se nousee yli 39 vielä. eikä panadol alenna. meillä on muutamaan otteeseen pojalla ollu pahimmillaan 41 kuume ja 2 kuumelääkettä yhdessä ei oo tehonnu niin oon vieny päivystykseen mutta ota ihmeessä panadolin rinnalle toinen kuumelääke (esim burana suppo) jos ei tehoo sittenkään niin sit päivystykseen.

SocialButterfly
kun lapsella ei ole nuhaa,yskää eikä valita mitään niin ihmettelen noin korkeeta kuumetta..ettei ois korvassa tulehdusta ja sillä kun on putket niin kuulema ei ole silloin korvat kipeätkään

Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
kun lapsella ei ole nuhaa,yskää eikä valita mitään niin ihmettelen noin korkeeta kuumetta..ettei ois korvassa tulehdusta ja sillä kun on putket niin kuulema ei ole silloin korvat kipeätkään
influenssa nostaa korkeen kuumeen ja sitä on liikkeellä ja siihen ei oo lääkettä muuta kuin kuumetta alentavat

Yhteistyössä