Mäkin kysyn risteilystä: meriaamiainen vai erikoisaamiainen?

• Viestiketjun aloittaja kuka käynyt
  • Ensimmäinen viesti
kuka käynyt
Skumppaa ei juoda.
Lapsia on kolme joten olis ihan kiva että ei tarvis jonotella...
Mutta miten se toimii se erikoisaamiainen? Tuleeko tavara pöytään kun pyydetään vai?

Kannattaako siitä maksaa?

Mun mielestä parasta kalliimmassa aamiaisessa on se kun ei tarvi jonotella. viimeksi kaadettiin teet ja kahvit pöytiin, ruuat haettiin itse. mukavan väljää. ei tarvi etsiä istumapaikkaa.

ja oli se skumppakin hyvää, harvinaista luksusta aamiaisella. Kun mentiin syömään nähtiin mikä jono oli halvemmalle aamiaiselle. kaikki ei läheskään mahtuneet sisälle kun halusivat vaan joutuivat odottamaan että toiset sai syötyä. mielellään maksettiin se erotus, ei se tainnut montaa euroa olla.

En ole koskaan kyllä erikoisaamiaista laivalla maistellut, mutta kokemusta "karvalakkiosaston" aamiaisista on enemmänkin. Enkä ikinä ole joutunut pitkiä jonoja jonottelemaan ja aina olen sinne perheineni/seurueineni mahtunut. Mutta en tosiaan osaa sanoa, mitä sillä lisärahalla saisi. Varmaan riippuu laivastakin (tai laivayhtiöstä), miten ovat asian hoitaneet. Päivällisellä kyllä Viikkarin FoodGarden hakkaa tavan Buffan ihan 6-0...

Yhteistyössä