Määrääkö teidän miehet teitä? missään asiassa?mitö saatte tehä jne???...

  • Viestiketjun aloittaja :/:/
  • Ensimmäinen viesti
:/:/
Mä en saa alkaa polttaan,en saa mennä kavereille milloin haluan/äidille. En saa laittaa facebookkiin kuvia en saa ostaa yhtä siideriä...lisää ois vaikka kuinka paljon! Joo eihän nuo asiat ole elämän tärkeitä juttuja,mut oon vasta 22v ja en halua olla ihan mummuna kun en mitään saa tehä... äidille pitää aina keksiä jotain kun mies ei päästä jne... joo paska ukko on,ja lähekinki heti käveleen kun tuo vauva pikaksen kasvaa tosta!ja talolainat saadaan kuntoon...siis raha asiat et voi huoletta lähtiä,ehkä syksyllä:Djes!!!
 
"eee"
Miksi sä olet tehnyt lapsen tuollaisen idiootin kanssa?
Miten mies käytännössä estää sua lähtemästä kavereidesi luo tai esim. laittamasta haluamiasi kuvia Facebookiin?
 
Jaa no meillä on tapana keskustella puolin ja toisin toisen menoista. JOs miehellä on esim joku meno kavereiden kanssa tai suunnittelevat sellaista niin kyllä se aina kysyy multa että sopiiko mulle jos hän menee, samaten mä kysyn häneltä. Ja kumpikin saa niitä omia menojansa kyllä, eihän siinä oo mitään järkeä alkaa toista kieltmään kui npikkulasta.
 
"huh"
Siis mitä? Onko se ollut tuommoinen aina? Minkä ikäinen se on?

Mäkin kyllä ihmettelen, että miksi ihmeessä sä oot mennyt tekemään tuommoisen kanssa lapsia ja ottamaan vielä yhteistä asuntolainaa! :O Sua on taidettu aika pahasti pissiä linssiin nyt..
 
Ai kun kuulostaa tutulta! Tosin onneksi löysin järkeni vajaa kaksi vuotta sitten ja nakkasin pellen pihalle. Seitsemän vuotta kerkesin olla simputettavana, enkä mahda sille mitään että syytän häntä "nuoruuteni pilaamisesta". Olin 17 kun alettiin seurustelemaan niin siinäpä meni mukavasti ne "menovuodet" vankina omassa kotona. Että kiva.
Mutta kait se pitää ajatella niin että jos en sen urpon kanssa olisi tuhlannut niitä vuosia niin en nyt olisi avoliitossa minulle täydellisen miehen kanssa. :) Meille tulee syksyllä poikavauva enkä voisi olla onnellisempi. <3
 
aa..pp
no ei se ennen oo tollanen ollu...no tää nyt on ihan lapsellista ja tyhmääkin,mut äsken oli kamala riita kun sanoin et mun pää ei kestä nuita meijän kakaroita kun ne ei usko ja ois pakko päästä vaikka hermosauhuille...en ollu läheskään niin raivokun poltin ennen ...sanoin et käyn ostaan tupakkaa ja poltan sillon tällön aina kun kyrpii, ei anna mun polttaa!! lisäksi mun veli soitti ja pyysi kahville lasten kans kun sillä tylsää...ei päästä sinne jne.. pahempi kun mun oma isä konsanaan..niin ja 28v on tuo!!!8vuotta yhesä oltu!!
 
no ei se ennen oo tollanen ollu...no tää nyt on ihan lapsellista ja tyhmääkin,mut äsken oli kamala riita kun sanoin et mun pää ei kestä nuita meijän kakaroita kun ne ei usko ja ois pakko päästä vaikka hermosauhuille...en ollu läheskään niin raivokun poltin ennen ...sanoin et käyn ostaan tupakkaa ja poltan sillon tällön aina kun kyrpii, ei anna mun polttaa!! lisäksi mun veli soitti ja pyysi kahville lasten kans kun sillä tylsää...ei päästä sinne jne.. pahempi kun mun oma isä konsanaan..niin ja 28v on tuo!!!8vuotta yhesä oltu!!
Miten se estää sun polttamisen? Ihan niinku käytännössä; miten tuo tapahtuu?

(ja yäk, aloitko 14-vuotiaana olemaan 20-vuotiaan kanssa?)
 
a.p.
Ai kun kuulostaa tutulta! Tosin onneksi löysin järkeni vajaa kaksi vuotta sitten ja nakkasin pellen pihalle. Seitsemän vuotta kerkesin olla simputettavana, enkä mahda sille mitään että syytän häntä "nuoruuteni pilaamisesta". Olin 17 kun alettiin seurustelemaan niin siinäpä meni mukavasti ne "menovuodet" vankina omassa kotona. Että kiva.
Mutta kait se pitää ajatella niin että jos en sen urpon kanssa olisi tuhlannut niitä vuosia niin en nyt olisi avoliitossa minulle täydellisen miehen kanssa. :) Meille tulee syksyllä poikavauva enkä voisi olla onnellisempi. <3
ite olin 18v kun lettiin..kaks kertaa oon peräti baarissakin käyny,että siinä mun nuoruuden hulluudet:D nyt kun haluan alkaa polttaan uudestaan et järki ei mee lopullisesti niin ei tuo mulkero anna lupaa... no toisaalta ihan hyvä mut silti...ja tuo että pitää salassa äitille soittaa jne... kaverilla oli polttarit vaan enhän minä sinne saanu mennä:(piti keksiä et oksennustauti.lisäksi mun veljellä on rippijuhlat vaan ei kuulemma sinnekään mennä!
 
"a.p"
ite olin 18v kun lettiin..kaks kertaa oon peräti baarissakin käyny,että siinä mun nuoruuden hulluudet:D nyt kun haluan alkaa polttaan uudestaan et järki ei mee lopullisesti niin ei tuo mulkero anna lupaa... no toisaalta ihan hyvä mut silti...ja tuo että pitää salassa äitille soittaa jne... kaverilla oli polttarit vaan enhän minä sinne saanu mennä:(piti keksiä et oksennustauti.lisäksi mun veljellä on rippijuhlat vaan ei kuulemma sinnekään mennä!
6vuotta ollaan ihan ns.virallisesti oltu ja suttu samankaton alla ,sitä ennen 2vuotta sellasta etäsuhdetta..joka oli mun puolelta ainaki et ollaanko vai eikö?
 
en nyt tajua
Miten niin ei päästä?! Miten se voi sua estää jos vaan päätät lähteä? Jos se sanoo, että et lähde, niin mikä estää sua sanomasta, että kylläpäs lähden ja sitten vaan menoks?! Uhkaako väkivallalla? Jos uhkaa, niin soita poliisille. Sä oot aikuinen ihminen, SE MIES EI VOI MÄÄRÄILLÄ SUA. Nyt vaan lakkaat olemasta kynnysmatto ja määräät itse omat menosi.
 
  • Tykkää
Reactions: Sanna80
"vieras"
nyt ihan oikeesti, ei tuommonen oo mitään elämää! tottakai aikunen ihminen tekee mitä tykkää ja tuo ettet saa äitin/veljen tykönä käydä, sairasta!! minkä se sika kertoo syyksi ettet saa mennä?
 
  • Tykkää
Reactions: Sanna80
Edelleen mietin, miten mies estää sua esim. polttamasta?

Menet ja ostat tupakkaa, ja poltat. That's it.

Ei se sua varmaan vahdi 24/7 kuitenkaan, ellei sitten ole joku työtön lusmu joka on aina kotona.

Ja eron voi tosiaan ottaa. Soitto äidille ja veljelle, selität tilanteen heille, eiköhän joku tule apuun jos on tarvis. Olit Porvoosta tai et.
 

Yhteistyössä