Mää kuolen nälkään ihan justiinsa!

• Viestiketjun aloittaja Näläkänen neito
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Näläkänen neito;21944726:
En tiedä sun ruuansulatuksesta, mutta kyllä mulla täysjyväpasta pitää nälän loitolla 3-5h. Peruna aiheuttaa hirveen hingun naposteluun!
No minä kyllä käytän sen pastan ja perunan kanssa ihan proteiinia lisäksi.

Näläkänen neito
No herttinen ei kai kukaan urpo nyt luullut että vedän pelkkää pastaa tai perunaa onnessani naamariin? Jesta mitä nussimista taas. Tällä kertaa pastan kaverina tomaattijauhelihakastiketta.

näläkänen neito
Voiks kuvitella, syön 3-5tunnin välein jotain ja pysyn sekä terveenä että hoikkana!:) Eiköhän se suositus olekin syödä pieniä aterioita pitkin päivää eikä venyttää ruokailuväliä 8 tuntiin niin et sit on pakko syödä pieni dinosaurus kerralla ja ruoansulatuselimistö valittaa. Mutta tottahan toki meistä jokainen syö niinku hyvältä tuntuu. Pointti on juuriki se että tuntuu hyvältä!

Alkuperäinen kirjoittaja näläkänen neito;21944803:
Voiks kuvitella, syön 3-5tunnin välein jotain ja pysyn sekä terveenä että hoikkana!:) Eiköhän se suositus olekin syödä pieniä aterioita pitkin päivää eikä venyttää ruokailuväliä 8 tuntiin niin et sit on pakko syödä pieni dinosaurus kerralla ja ruoansulatuselimistö valittaa. Mutta tottahan toki meistä jokainen syö niinku hyvältä tuntuu. Pointti on juuriki se että tuntuu hyvältä!
Totta. Itse syön 3 kertaa päivässä. Aamulla kunnon aamiainen, päivällä kunnon lounas ja illalla yhdeksän jälkeen vielä iso lautasellinen iltaruokaa. Eilen illalla esimerkiksi parsakaalia, jauhelihakastiketta ja fetasalaattia. Joskus vielä jälkiruoaksi marjoja ja kermavaahtoa. :cool:

Yhteistyössä