Mää heitän mäkeen kohta tän kuukupin! MUOKS enpäs heitäkään!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei sitä pidä syvälle laittaakaan, siihen ihan hollille.. :) Oletko varma että se on ns. auki kunnolla?
Mutta, kun se tuntuu koko ajan mun sisälläni. eihän sen kuulu tuntua? Olen kyllä 'pyöräyttänyt' kuppia, kun se on sisällä eli luulen, että se on kokonaan auki. Vai onks vika sit mun vehkeissä?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Ei sitä pidä syvälle laittaakaan, siihen ihan hollille.. :) Oletko varma että se on ns. auki kunnolla?
Mutta, kun se tuntuu koko ajan mun sisälläni. eihän sen kuulu tuntua? Olen kyllä 'pyöräyttänyt' kuppia, kun se on sisällä eli luulen, että se on kokonaan auki. Vai onks vika sit mun vehkeissä?
Oletko käynyt täällä http://www.kuukuppikunta.net/ala.php?sivu=pulmat?

Tuolta keskustelupalstalta saa varmaan myös vinkkejä :)

Oletko käynyt täällä http://www.kuukuppikunta.net/ala.php?sivu=pulmat?

Tuolta keskustelupalstalta saa varmaan myös vinkkejä :)
Joo, mä käyn tsekkaas sieltä, kiitos sulle!

Nonni, nyt on mennyt loistavasti =)

Mietin vaan, että 'uskallankohan' mennä tän kanssa huomenna töihin... Siellä ei tyhjääminen onnistu, mutta kestäisköhän se sisällä semmosen 6 tuntia... Näin aloittelijana epäröin :/
Riipppuu siitä paljonko vuodat. Mä en parina ekana päivänä pärjäis edes tuntia tyhjentämättä :( Pistä varoiks "vaippa".

vieras
Mäkin alkuun kupin kans käytin varmuuden vuoks sidettä, kun en luottanu siihen, et laitoinko kupin oikein. Enkä sillon vielä osannu arvioida kuinka usein pitäis tyhjätä.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Nonni, nyt on mennyt loistavasti =)

Mietin vaan, että 'uskallankohan' mennä tän kanssa huomenna töihin... Siellä ei tyhjääminen onnistu, mutta kestäisköhän se sisällä semmosen 6 tuntia... Näin aloittelijana epäröin :/
Riipppuu siitä paljonko vuodat. Mä en parina ekana päivänä pärjäis edes tuntia tyhjentämättä :( Pistä varoiks "vaippa".
Joo, niin varmaan kandeen tehdä. Mutta mä olin tosi yllättynyt siitä kuinka vähän siellä oli 'tavaraa', kun musta tuntuu, että tampoonit on pettäneet hetkessä, vaikka on ollut suurin koko käytössä :eek:

nn
mä hankin kuukupin yli pari vuotta sitten ja kertaakaan en ole koittanut! aina kun menkat alko, unohin koko kupin ja sitten ku ne loppus niin muistin sen olemassa olon... tuo mun kuppi on jotain ei synnyttäneiden mallia, ja nyt kun oon tuon muksun pyöräyttänyt niin mahtaisko tuo tulla kolisten alas jos kokeilisin? menkat meinaa nyt päällänsä...

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
mä hankin kuukupin yli pari vuotta sitten ja kertaakaan en ole koittanut! aina kun menkat alko, unohin koko kupin ja sitten ku ne loppus niin muistin sen olemassa olon... tuo mun kuppi on jotain ei synnyttäneiden mallia, ja nyt kun oon tuon muksun pyöräyttänyt niin mahtaisko tuo tulla kolisten alas jos kokeilisin? menkat meinaa nyt päällänsä...
Kokeile ihmeessä! Et sä siinä mitään menetä, jos sulla kerran kuppi kaapissa =)

nn
juu, tuolla se on ja oottaa käyttäjäänsä pussukassa... oisko ollu joku diva-kuppi tai jotain? kuinka kauan noita piti steriloida? ohjeetki oon jo hukannut! miten se nyt meni? vähän samalla viisii ku tuttipullojen tutit vai, eli 5min?

mm
juu, tuolla se on ja oottaa käyttäjäänsä pussukassa... oisko ollu joku diva-kuppi tai jotain? kuinka kauan noita piti steriloida? ohjeetki oon jo hukannut! miten se nyt meni? vähän samalla viisii ku tuttipullojen tutit vai, eli 5min?
Mä steriloin aina tuttien kanssa samassa eli sen 5min. Eiköhän ne pöpöt siellä kuole.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja koititko:
Leikkasin koko antennin pois, nyt tuntuu ihan hyvältä =)
saatko sä sen nyt sitten pois:)
Seuraava paniikinaihe?;)
Saan. Se on ihan tuossa hollilla. Mulla on kohdunnapukka ihan tossa alhaalla. Luin vähän vinkkejä kuukuppikunnan sivuilta.
Siinä syy miksi minä en voi kuukuppia käyttää. Kohdunnapukka asettuu kuukautisten aikana aivan liian alas. Tuntuu emättimessä heti kun kokeilee käsin. Kuppia siis ei voi laittaa niin kuten neuvotaan eli alas. Antennin olen leikannut pois kokonaan, silti kuppi asettuu ihan liian alas ettei painaisi sitä kohdunsuuta. Tämä sattuu, Mutta jos laitan kupin ylemmäs kohdusuun päälle, se painaa vielä enemmän. Luneten kupit ei sovi, ne on liian jäykkiä, olen tuhlannut rahaa näihin enkä uskalla enää yhtäkään kuppia ostaa vaikka haluttaisi testata sopisiko muut merkit. Jos ei sovikkaan, taas menee rahaa. onkohan markkinoilla mitään pehmeämpää ja istuvampaa mallia. =/

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Mä steriloin aina tuttien kanssa samassa eli sen 5min. Eiköhän ne pöpöt siellä kuole.
:p

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Se onkin ihan hanurista. 6päivää koitin menkkojen aikana käyttää, sit oli pakko todeta että se hankaa niin pahasti että ei enään ikinä.
Mulla on ollut nyt aivan loistava, kun leikkasin sen antennin pois. Tänään olin tosiaan ekaa kertaa töissä sen kanssa, lähes 7 tuntia se oli yhtä soittoa eikä falskannut =) ja yön se oli, aivan ihana kun saa nukkua miten päin vain tahtoo =) en mä voi tän vuorokauden kokemuksen perusteella kuin suositella =)

Yhteistyössä