Tietysti, pantiin siinä rannalla kaiken kansan nähden. Eikö täällä vielä oo ollu aloitusta asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No antoiko se munaa sulle?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Tietysti, pantiin siinä rannalla kaiken kansan nähden. Eikö täällä vielä oo ollu aloitusta asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No antoiko se munaa sulle?
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Tosta tulikin mieleeni että ootko sä mun veljeni kanssa vehdannut kun sillä lukee mesessä "Fuck Tha KKK"..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Tosta tulikin mieleeni että ootko sä mun veljeni kanssa vehdannut kun sillä lukee mesessä "Fuck Tha KKK"..![]()
Teki jo mieli veljeltä kysyä että mitä helvettiä.Alkuperäinen kirjoittaja lentää:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Tosta tulikin mieleeni että ootko sä mun veljeni kanssa vehdannut kun sillä lukee mesessä "Fuck Tha KKK"..![]()
![]()
joo, no panin sitä kans äsken sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä::wave: :wave:
Mä ajattelin, ettei se haittaa, kun on kuitenkin tutun miesAlkuperäinen kirjoittaja Multakussu:..mutta olin miehen vieressä koko ajan joten mun ukko se ei kai ollut...vai..apua,sehän kävi wc:ssä yhdessä välissä...
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:Jos se oli minun mies niin pidä hyvänäsi...![]()