hullu äiti
Jouduin taas olemaan 2 viikkoa siellä ja erossa mun 1-vuotiaasta lapsesta. Se on ihan hirveetä! Noi osastot pitäis lakkauttaa!!
hei siihen on huomattavasti mukavampikin vaihtoehto... sitä kutsutaan hotelliksi!Mä olen viimeiset vuodet aika usein toivonu, että pääsis vähäksi aikaa osastolle lepäämään ja tehny aika epätoivoisiakin temppuja sinne päästäkseni, mutta ilmeisesti "en kuulu sellaiseen sosiaaliseen luokkaan" joka apua tarttis ennen kun on tappanu ittensä, ja sithän sitä ei enää tarviikkaan...Olis ihanaa joskus hetken vaan olla ja joku muu hoitais kaikki.
Mut hei, ajattele miten hienoa on, että sä sait apua ajoissa!:hug:Mä yritin itsemurhaa. Tai en yrittänyt, mutta suunnittelin. Mulle annettiin kaksi vaihtoehtoa: "Joko lähdet osastolle tai tehdään kiireellinen huostaanotto". Onneksi mulla on mies tukena ja lapsi sai jäädä kotiin isänsä kanssa. Mut kamala ikävä oli ja se masens lisää. Lapsen takia yritän jaksaa!
Mä yritin itsemurhaa. Tai en yrittänyt, mutta suunnittelin. Mulle annettiin kaksi vaihtoehtoa: "Joko lähdet osastolle tai tehdään kiireellinen huostaanotto". Onneksi mulla on mies tukena ja lapsi sai jäädä kotiin isänsä kanssa. Mut kamala ikävä oli ja se masens lisää. Lapsen takia yritän jaksaa!
Täällä taitaa päiväsaikaan pyöriä ne kaikkein pösilöimmät tyypit. Anna kun mä yritän ymmärtää, sä et voi ymmärtää sitä miksi ITSETUHOISTA äitiä halutaan auttaa ja hänen lapsiaan suojella? Sä vihaat järjestelmää joka on rakennettu ja joka toimii pelkästään sinun ja lastesi turvaksi? Mitä helvettiä tuossa tilanteessa sun mielestä sitten oikein pitäis tehdä? Vai ootko trolli? Vai kuuluuko suomalaisen äidin perusoikeuksiin nykyään vetää itsensä jojoon ilman että ketään kiinnostaa?Mä yritin itsemurhaa. Tai en yrittänyt, mutta suunnittelin. Mulle annettiin kaksi vaihtoehtoa: "Joko lähdet osastolle tai tehdään kiireellinen huostaanotto". Onneksi mulla on mies tukena ja lapsi sai jäädä kotiin isänsä kanssa. Mut kamala ikävä oli ja se masens lisää. Lapsen takia yritän jaksaa!