mä vihaan mun miehen veljen vaimoa!!!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
jaa
Ei kai kukan rikas ostele isoja telkkareita tai käy lintsillä tai särkänniemessä. Tää kehuskelu nyt on kyllä ihan sun omassa päässä.
Rikkaat omistavat mökkejä ja veneitä, eivät taulutelkkareita tai linnanmäen reissuja.
 
mie en tajjuu
Älä ap jaksa repiä ressiä :D Osa tuosta on varmasti sitä, että ihmiset vain kertovat mitä ovat tehneet. Ja nuo laihdutusjutut voi antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Mitä väliä mitä muut tekee tai tienaa?

Mä en ikinä sanoisi mitään toisen ulkonäöstä, mutta itse olen samanlaisessa pattitilanteessa miehen veljen vaimon kanssa. Mitä muilta sukulaisilta kuulee niin nainen kuvittelee, että pidän itseäni ja perettäni "parempana" siis WTF??? Ja meille vingutaan vittuillen kun tullaan sukujuhliin, että "katsokaas nyt kun akateemisetkin suvaitsevat tulla". Ja ollaan siis ihan ajoissa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
täh. Oikeesti. Ei meidän lapsille tule paha mieli jos toisilla on isompi telkkari tai matkustavat jonnekin.
Heille riittää tämä koti ja me vanhemmat. Eivät lapset tarvitse paljon.

Mistä se saisi puhua, että et suuttuisi? Miksi teidän lasetn kuullen ei saa puhua telkkarista tai matkoista?
Miksi sun lapsia kiinnostaa toisten telkkarit? samat ohjelmat näkyy ja ei lasten tarvitse välttämättä edes katsella telkkaria.
no joo. kyllä meiän lapset ymmärtää että joillain saattaa olla isompi telkkari kuin meillä. mut meidän lapset on myös niin pieniä, että kyllä heitä korpeaa jos serkut pääsee muumimaailmaan JA linnanmäelle, me käytiin "vain" linnanmäellä. tällänen esimerkkinä nyt. ja kyllä saa puhua, tietenkin saa puhua, mutta kun se on tehtävä siihen tiettyyn leuhkivaan / meitä ja meiän lapsia "säälivään" sävyyn mikä vituttaa mua niin rankasti. ja se on joka ikinen kerta kun nähdään sama laulu..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Ei kai kukan rikas ostele isoja telkkareita tai käy lintsillä tai särkänniemessä. Tää kehuskelu nyt on kyllä ihan sun omassa päässä.
Rikkaat omistavat mökkejä ja veneitä, eivät taulutelkkareita tai linnanmäen reissuja.
eivät ehkä ole rikkaita ihan tossa mittakaavassa, mutta meihin kädestä suuhun eläjiin verrattuna ovat varakkaita.
 
jaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
täh. Oikeesti. Ei meidän lapsille tule paha mieli jos toisilla on isompi telkkari tai matkustavat jonnekin.
Heille riittää tämä koti ja me vanhemmat. Eivät lapset tarvitse paljon.

Mistä se saisi puhua, että et suuttuisi? Miksi teidän lasetn kuullen ei saa puhua telkkarista tai matkoista?
Miksi sun lapsia kiinnostaa toisten telkkarit? samat ohjelmat näkyy ja ei lasten tarvitse välttämättä edes katsella telkkaria.
no joo. kyllä meiän lapset ymmärtää että joillain saattaa olla isompi telkkari kuin meillä. mut meidän lapset on myös niin pieniä, että kyllä heitä korpeaa jos serkut pääsee muumimaailmaan JA linnanmäelle, me käytiin "vain" linnanmäellä. tällänen esimerkkinä nyt. ja kyllä saa puhua, tietenkin saa puhua, mutta kun se on tehtävä siihen tiettyyn leuhkivaan / meitä ja meiän lapsia "säälivään" sävyyn mikä vituttaa mua niin rankasti. ja se on joka ikinen kerta kun nähdään sama laulu..
Ai. Oma lapsi on koululainen, ei halunnut käydä missään. Kesälomatoive oli saada leikkiä kaverin kanssa. Käviemms silti parissa kohteessa kun isosiskonsa halusi.

Minusta edelleen nuo sinun jutut on kyllä sinun päässäsi. lapsesi eivät moisia kadehdi jos sinä et siihen opeta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Ei kai kukan rikas ostele isoja telkkareita tai käy lintsillä tai särkänniemessä. Tää kehuskelu nyt on kyllä ihan sun omassa päässä.
Rikkaat omistavat mökkejä ja veneitä, eivät taulutelkkareita tai linnanmäen reissuja.
eivät ehkä ole rikkaita ihan tossa mittakaavassa, mutta meihin kädestä suuhun eläjiin verrattuna ovat varakkaita.
Itse en puhu juuri mistään omista asioista miehen veljen vaimon kanssa, hän tuntuu olevan liikenteessä samalla asenteella kuin sinä. Itse sen sijaan "saan" kuunnella hänen ja hänen sukunsa asioista mielin määrin... nykyään en enää kysele mitään, niin pääsen vähemmällä paatoksella.

En muista hänen jutelleen koskaan mitään (tai ainakaan mitään mukavaa) tyttäremme kanssa... aika raskasta seuraa. Miehen veli ja sisko ovat onneksi ihan mukavia ihmisiä.
 
ap
jaaps, no ehkäpä tosiaan olen kuvitellut tän kaiken ja tää meitin käly onki vallan viehättävä henkilö.. ja lisäks vielä oon opettanu lapsraukat kadehtimaan, huono äiti ja ihminen taidan olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jaaps, no ehkäpä tosiaan olen kuvitellut tän kaiken ja tää meitin käly onki vallan viehättävä henkilö.. ja lisäks vielä oon opettanu lapsraukat kadehtimaan, huono äiti ja ihminen taidan olla.
Ainakin tunnut olevan kateellinen ja katkera toisten elämästä. Säästäkö pitäisi puhua?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jaaps, no ehkäpä tosiaan olen kuvitellut tän kaiken ja tää meitin käly onki vallan viehättävä henkilö.. ja lisäks vielä oon opettanu lapsraukat kadehtimaan, huono äiti ja ihminen taidan olla.
Ainakin tunnut olevan kateellinen ja katkera toisten elämästä. Säästäkö pitäisi puhua?
etkö itse osaa keskustella mistään muusta kylään mennessäsi kuin siitä mitä olet ostanut viimeisen kuukauden aikana? kyllä luulis olevan muitaki puheenaiheita, mulla ainakin olis. tuskin edes mainitsisin jos ostettais uus telkkari ja siitä pari viikkoa mentäs anopille kahville.
 
vieras
Voi Elämä! En kyllä käsitä miten jonkun mielestä vanhemmat istuttavat erilaisia perustunteita lapsiin. Joopa joo. Eiköhän tässä kaikki kuuluta sen verran eläinkuntaan, että kateuskin on ihan terve ja elossa pysymisen elinehto, jos täällä meinaa pärjätä. Lukekaa siis rivien välistä myös positiivinen kateus.
 
jaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jaaps, no ehkäpä tosiaan olen kuvitellut tän kaiken ja tää meitin käly onki vallan viehättävä henkilö.. ja lisäks vielä oon opettanu lapsraukat kadehtimaan, huono äiti ja ihminen taidan olla.
Ainakin tunnut olevan kateellinen ja katkera toisten elämästä. Säästäkö pitäisi puhua?
etkö itse osaa keskustella mistään muusta kylään mennessäsi kuin siitä mitä olet ostanut viimeisen kuukauden aikana? kyllä luulis olevan muitaki puheenaiheita, mulla ainakin olis. tuskin edes mainitsisin jos ostettais uus telkkari ja siitä pari viikkoa mentäs anopille kahville.
no mistä on ok puhua? sano yksikin aihe? kysellä sinulta teidän kuulumisia ja kehua sinua ja teidän lapsia?

Jos puhuisi lapsistaan, sekin olisi leuhkimista? entä jos puhuu työstään?

kerro mistä itseensä liittyvästä hän saisi puhua, että ei leuhkisi?
vai onko niin, että hän ei voi koskaan voittaa? aivan sama puhuuko vai ei, hän on leuhka.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jaaps, no ehkäpä tosiaan olen kuvitellut tän kaiken ja tää meitin käly onki vallan viehättävä henkilö.. ja lisäks vielä oon opettanu lapsraukat kadehtimaan, huono äiti ja ihminen taidan olla.
Ainakin tunnut olevan kateellinen ja katkera toisten elämästä. Säästäkö pitäisi puhua?
etkö itse osaa keskustella mistään muusta kylään mennessäsi kuin siitä mitä olet ostanut viimeisen kuukauden aikana? kyllä luulis olevan muitaki puheenaiheita, mulla ainakin olis. tuskin edes mainitsisin jos ostettais uus telkkari ja siitä pari viikkoa mentäs anopille kahville.
no mistä on ok puhua? sano yksikin aihe? kysellä sinulta teidän kuulumisia ja kehua sinua ja teidän lapsia?

Jos puhuisi lapsistaan, sekin olisi leuhkimista? entä jos puhuu työstään?

kerro mistä itseensä liittyvästä hän saisi puhua, että ei leuhkisi?
vai onko niin, että hän ei voi koskaan voittaa? aivan sama puhuuko vai ei, hän on leuhka.
ei meitä tarvi kehua, mutta ei tarvis kehua itseäänkään. ihan normaali keskustelu olis mun mielestä mukavaa, mitä kuuluu? muutakin kuin se että meille taas hankittiin sitä ja tätä. kyllä mun puolen sukulaisten kanssa osataan keskustella normaalisti, mitä maailmalla tapahtuu, mitä meille kuuluu, mitä uutta lapset on oppinu, mitä on puuhailtu viime aikoina jne jne. ja sama toisinpäin, mitä esimerkiks mun veljen perheelle kuuluu jiiänee.. no eihän tätä voi selittää tai muut ymmärtää, kun ette tunne tapausta ettekä kuule sitä miten asiat ilmaisee.
 
vieras
Tuskin ne "leuhkimiset" tuntikausia kestää? Olet tehnyt niistä punaisen vaatteen itsellesi. Ihan oikeasti jos pohdit, voisiko olla mahdollista että olet vähän kateellinen, että itsekin haluaisit isomman telkan ja reissata perheen parissa? Opettele hyväksymään että toisilla on sellaista mitä sinulla ei. Ja toisin päin. Lapsille on muuten tosi tärkeää opettaa arvoja; sitä ettei onni tule materiasta eikä reissuista, vaikka ne kivoja ovatkin. Miettikää mistä teidän perheenne tulee onnelliseksi. Tässäpä sinulle ja lapsillesi kasvun mahdollisuus!
 
Mä en voi sanoa vihaavani mieheni yhden veljen vaimoa, mutta MITÄÄN yhteistä meillä ei ole - päällisin puolin luulisi että voisi ollakin, kun olemme samanikäisiä, molemmat eurooppalaisia naisia joilla on turkkilainen mies, molemmilla lapsia, saman alan koulutus...mutta kun ei niin ei. Tilanteet, joissa olemme esim. samassa ruokapöydässä tai kahdestaan kotona ja pitäisi puhua small talkia...ne ovat painajaista, mielettömän vaivaantunut tunnelma vaan vallitsee.

Kyllä me yritetään, mutta kun ei oo toiminut 9 v aikana niin tuskin toimii koskaan.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuskin ne "leuhkimiset" tuntikausia kestää? Olet tehnyt niistä punaisen vaatteen itsellesi. Ihan oikeasti jos pohdit, voisiko olla mahdollista että olet vähän kateellinen, että itsekin haluaisit isomman telkan ja reissata perheen parissa? Opettele hyväksymään että toisilla on sellaista mitä sinulla ei. Ja toisin päin. Lapsille on muuten tosi tärkeää opettaa arvoja; sitä ettei onni tule materiasta eikä reissuista, vaikka ne kivoja ovatkin. Miettikää mistä teidän perheenne tulee onnelliseksi. Tässäpä sinulle ja lapsillesi kasvun mahdollisuus!
Mun mielestä tuo ap:n käly (?) kuulostaa sellaiselta piilovi**uilijalta, joita osa naisista on. Että ne ovat raivostuttavia, sillä ne hymyissä suin piikittelee ja piikittelyn kohteen on tosi vaikea puuttua siihen, kun tämä piikittelijä ei sano mitään suoraan.

Sellaista kohtaan on vaikea puolustautua. Ainoa tapa taitaa olla ignoorata koko henkilö.
 

Yhteistyössä