mä vihaan mun miehen veljen vaimoa!!!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
jaa
Itselläkin yksi veli. Olen tykännyt kaikista tyttöystävistään, vaimonsakin on hieno ihminen.

Mutta inhoan miehen siskon miestä. Ahne ällöttävä juoru-ukko.
samanlainen on oman siskoni mies, itseasiassa.
 
ap
se on ylimielisyyden huipentuma. se pitää a) niiden perhettä jotenkin parempana kuin meidän b) niillä on paremmat tulot kuin meillä, joten hän voi sitten huoletta meidän lasten kuullen tällä asialla ylpeillä c) tietää olevansa kaunis kun mikä ja sit oltiin tossa saunassa joku aika sit yhteisen anoppimme kanssa ja sielä tää hutsu täräyttää yhtäkkiä että "kyllä ****(mun mies) varmaan tykkäis jos sinäki vähän saisit noita raskauskilojas pois, ei se oo vaikeeta, vai onko, mulle ei kyllä ollu, kaikki hävis parissa viikossa......jne" siis voi v*ttu mä vihaan sitä kaikin tavoin, se tahallaan ärsyttää mua, mä tiedän, mutta mun mies taas ei älyä sitä eikä nää mitään vikaa täs naisessa... en halua tuhota mieheni ja hänen veljensä välejä avautumalla tälle akalle... ja tässä nyt oli yks sadasosa siitä mitä on tehnyt tuo naikkonen..
 
anoppi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
se on ylimielisyyden huipentuma. se pitää a) niiden perhettä jotenkin parempana kuin meidän b) niillä on paremmat tulot kuin meillä, joten hän voi sitten huoletta meidän lasten kuullen tällä asialla ylpeillä c) tietää olevansa kaunis kun mikä ja sit oltiin tossa saunassa joku aika sit yhteisen anoppimme kanssa ja sielä tää hutsu täräyttää yhtäkkiä että "kyllä ****(mun mies) varmaan tykkäis jos sinäki vähän saisit noita raskauskilojas pois, ei se oo vaikeeta, vai onko, mulle ei kyllä ollu, kaikki hävis parissa viikossa......jne" siis voi v*ttu mä vihaan sitä kaikin tavoin, se tahallaan ärsyttää mua, mä tiedän, mutta mun mies taas ei älyä sitä eikä nää mitään vikaa täs naisessa... en halua tuhota mieheni ja hänen veljensä välejä avautumalla tälle akalle... ja tässä nyt oli yks sadasosa siitä mitä on tehnyt tuo naikkonen..
 
vieras
Sinä olet varmaan sen tyyppinen ihminen, että moni ottaa sinut hampaisiinsa ihan siitä ilosta, kun huomaa, että sinulla palaa käämi herkästi. Et ehkä ala raivoamaan, mutta sen varmaan huomaa, että osuu maaliin.
 
jaa
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Itselläkin yksi veli. Olen tykännyt kaikista tyttöystävistään, vaimonsakin on hieno ihminen.

Mutta inhoan miehen siskon miestä. Ahne ällöttävä juoru-ukko.
samanlainen on oman siskoni mies, itseasiassa.
Ai niin, ja miehen siskon mies on niin laiska paska. Ei tee mitään. Anoppi ja appiukko tekevät kaiken siinä huushollissa.

Se mies ei osaa kuin soittaa suuta ja kulkea harrastuksissaan kuin joku pikkupentu.
 
?.?
senkun pamautat suoraan. Minäkin inhoan miehen veljen avovaimoa ja täräytinkin se sille päin naamaa. No tietty se meni marisemaan anopille, ne ovat niin ihkut yhdessä,lässyn lässyn ja hali hali meininkiä. Eikä se ole vaikuttanut veljeksien yhdessäoloon.
 
Calicca
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
voi kyrpä etten paremmin sano,se muija ottaa mun hermoon niin joka solulla että huuuuuuuh. *raivoaaaaaa* kiitos.
No mikäs on miehesi veljen vaimossa noin raivostuttaa, mulla on erittäin hyvät välit oman mieheni veljien puolisoihin
 
Calicca
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
voi kyrpä etten paremmin sano,se muija ottaa mun hermoon niin joka solulla että huuuuuuuh. *raivoaaaaaa* kiitos.
No mikäs on miehesi veljen vaimossa noin raivostuttaa, mulla on erittäin hyvät välit oman mieheni veljien puolisoihin
 
osanottoni
Alkuperäinen kirjoittaja jee:
juu, aika "kiva" ihminen tuntuu olevan.. :|
Niinpä. Tiedän tuollaisen ihmistyypin, olen törmännyt. Minusta nuo toisten aroimpiin kohtiin kylmästi ja surutta iskevät empatiakyvyttömät itsensä kehuskelijat ovat jotenkin henkisesti sairaita.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinä olet varmaan sen tyyppinen ihminen, että moni ottaa sinut hampaisiinsa ihan siitä ilosta, kun huomaa, että sinulla palaa käämi herkästi. Et ehkä ala raivoamaan, mutta sen varmaan huomaa, että osuu maaliin.
tää on varmasti kyllä totta, mul palaa kiinni kyl helposti, mutta silti. en ymmärrä miks ei tää nainen halua olla hyvissä väleissä vaan tahallaan ärsyttää mua.

niin siis kehuskelee jatkuvasti mitä he on ostanut ja mihin meinaavat reissata.. meiän lasten kuullen. esimerkkinä nyt juuri olivat ostaneet 48 tuuman television missä on sitte kaikki helvetin ledit ja mitä niit on nykyää + kesällä puhuivat suureen ääneen miten heiän lapset pääsee särkkiksee ja muumimaailmaa ja lintsille ja joka paikkaa. meillä tehtiin yks reissu, koska ei ole varaa kiertää kaikkia suomen huvipuistoja kuten heillä ilmeisesti. meillä on myös "vain" 26 tuuman tavallinen taulutelkkari ja ei varmasti osteta uutta ennen kun tuo vanha hajoaa, koska ei ole rahaa tollasee ylimääräseen...
 
ap
JA EN OLE KATEELLINEN, vituttaa vaan tollanen kehuskelu ja tahallaan ärsyttäminen, ja eniten se että tekee ton vielä niin että meiän muksut kuulee ja sit kotona ihmetellään ja on paha mieli ku serkut saa sitä ja tätä..
 
osanottoni
Sano sille ihmiselle joku kerta, että olisi hänenkin aika opetella vähän käytännöllisemmäksi ja ahkeraksi. Kun miehensäkin varmaan tykkäisi, ja vanhat appivanhemmat pääsisivät helpommalla, kun ei olisi uusavutonta miniää passattsvana. Ja sano se anopin kuullen.
 
nakki
ällöttävä itsensä ylistäjä. tiedän ton ihmistyypin, joskaan lähipiiriini ei kuulu yhtään sellaista ihmistä. paha kun on samaa sukua niin ei siitä pääse helpolla eroonkaan.
 
jaa
täh. Oikeesti. Ei meidän lapsille tule paha mieli jos toisilla on isompi telkkari tai matkustavat jonnekin.
Heille riittää tämä koti ja me vanhemmat. Eivät lapset tarvitse paljon.

Mistä se saisi puhua, että et suuttuisi? Miksi teidän lasetn kuullen ei saa puhua telkkarista tai matkoista?
Miksi sun lapsia kiinnostaa toisten telkkarit? samat ohjelmat näkyy ja ei lasten tarvitse välttämättä edes katsella telkkaria.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinä olet varmaan sen tyyppinen ihminen, että moni ottaa sinut hampaisiinsa ihan siitä ilosta, kun huomaa, että sinulla palaa käämi herkästi. Et ehkä ala raivoamaan, mutta sen varmaan huomaa, että osuu maaliin.
tää on varmasti kyllä totta, mul palaa kiinni kyl helposti, mutta silti. en ymmärrä miks ei tää nainen halua olla hyvissä väleissä vaan tahallaan ärsyttää mua.

niin siis kehuskelee jatkuvasti mitä he on ostanut ja mihin meinaavat reissata.. meiän lasten kuullen. esimerkkinä nyt juuri olivat ostaneet 48 tuuman television missä on sitte kaikki helvetin ledit ja mitä niit on nykyää + kesällä puhuivat suureen ääneen miten heiän lapset pääsee särkkiksee ja muumimaailmaa ja lintsille ja joka paikkaa. meillä tehtiin yks reissu, koska ei ole varaa kiertää kaikkia suomen huvipuistoja kuten heillä ilmeisesti. meillä on myös "vain" 26 tuuman tavallinen taulutelkkari ja ei varmasti osteta uutta ennen kun tuo vanha hajoaa, koska ei ole rahaa tollasee ylimääräseen...
Perhe ei siis saa puhua omista asioistaan ja hankinnoistaan omassa lapsuudenkodissaan?

Oletko itse kenties kohtuuton?
 

Yhteistyössä