just näin,kyllä päivät menee nopsaaAlkuperäinen kirjoittaja Lammas:Järjestät vähän helppoa päiväohjelmaa kotona. Ulkoiluiden ja muiden lisäksi vaikka leivotte, askartelette ja muovailette lasten kanssa. Ja menette käymään vaikka jossain seurakunnan perhekerhossa.
Mä olen töissä ja lapset koulussa joten ei tarvitse koko päiviä kökkiäMutta siis joo...illat on varmaan aikalailla outoja kun muksut nukkuu :/Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:Järjestät vähän helppoa päiväohjelmaa kotona. Ulkoiluiden ja muiden lisäksi vaikka leivotte, askartelette ja muovailette lasten kanssa. Ja menette käymään vaikka jossain seurakunnan perhekerhossa.
Tuossa ois ideaa...kaikki vaan on töissä ja lapsellisia,siis niillä on lapsia,että viikolla voi olla hankalaa.Mutta jos perjantainaKiitti vinkistä.Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Pyydä joku tyttökaverisi teille joksikin yöksi ja saunotte ja teette kaikki hieronnat ja kuorinnat oikein pitkän kaavan mukaan, kun lapset ovat nukkumassa =)
Silloin voi kaikessa rauhassa katsoa jonkin elokuvan jota on suunnitelllut katsoa kauan tai lukea jotain hyvää kirjaa. Tai tehdä joululahjavalmisteluita.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mä olen töissä ja lapset koulussa joten ei tarvitse koko päiviä kökkiäMutta siis joo...illat on varmaan aikalailla outoja kun muksut nukkuu :/