K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:![]()
palauta vähän käytettynä...
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:![]()
Mä sain kans silloin ohjeen jossa yhtä huonosti oli muodostettu toi vika lause![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No, mitä tuo lause tarkoittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:![]()
palauta vähän käytettynä...
Niin ja milläs mä sen sitten pois ongin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kierukka:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No, mitä tuo lause tarkoittaa?
Mulla ainakin tarkoitti yksityisellä lääkärillä et mun täytyy ostaa kierukka apteekista ja viedä pakkauksessaan sinne lääkäriasemalle uusi viikon kuluessa sillä asennuksessa mulle laitettiin kierukka heidän "varastosta" ja kuitenkin maksoin vain asennuksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kierukka:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No, mitä tuo lause tarkoittaa?
Mulla ainakin tarkoitti yksityisellä lääkärillä et mun täytyy ostaa kierukka apteekista ja viedä pakkauksessaan sinne lääkäriasemalle uusi viikon kuluessa sillä asennuksessa mulle laitettiin kierukka heidän "varastosta" ja kuitenkin maksoin vain asennuksesta.
No kun tää oli ilmanen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kierukka:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No, mitä tuo lause tarkoittaa?
No kun tää oli ilmanen.