Kippuravarvas
ja melkein viimiseks tässä lukee "Kierukka tulisi palauttaa viikon sisällä sen asettamisesta." 
Niin ja milläs mä sen sitten pois ongin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:![]()
palauta vähän käytettynä...
Niin, mitähän siinä pitäs lukea?Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:![]()
Mä sain kans silloin ohjeen jossa yhtä huonosti oli muodostettu toi vika lause![]()
Mulla ainakin tarkoitti yksityisellä lääkärillä et mun täytyy ostaa kierukka apteekista ja viedä pakkauksessaan sinne lääkäriasemalle uusi viikon kuluessa sillä asennuksessa mulle laitettiin kierukka heidän "varastosta" ja kuitenkin maksoin vain asennuksesta.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No, mitä tuo lause tarkoittaa?
Pihdeillä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Niin ja milläs mä sen sitten pois ongin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:![]()
palauta vähän käytettynä...
No kun tää oli ilmanen.Alkuperäinen kirjoittaja Kierukka:Mulla ainakin tarkoitti yksityisellä lääkärillä et mun täytyy ostaa kierukka apteekista ja viedä pakkauksessaan sinne lääkäriasemalle uusi viikon kuluessa sillä asennuksessa mulle laitettiin kierukka heidän "varastosta" ja kuitenkin maksoin vain asennuksesta.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No, mitä tuo lause tarkoittaa?
Ohje on varmaan yleisluontoinen ja kaikille kierukan ottaneille sama, tosin voisivat vähän miettiä selkeämpää ohjeistusta ton palautuksen kohdalla...Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No kun tää oli ilmanen.Alkuperäinen kirjoittaja Kierukka:Mulla ainakin tarkoitti yksityisellä lääkärillä et mun täytyy ostaa kierukka apteekista ja viedä pakkauksessaan sinne lääkäriasemalle uusi viikon kuluessa sillä asennuksessa mulle laitettiin kierukka heidän "varastosta" ja kuitenkin maksoin vain asennuksesta.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No, mitä tuo lause tarkoittaa?
Ensimmäinen on ilmainen, seuraavista pitää maksaa. Ainakin täällä meidän tk:ssa on näin, ja käytännössä toimii siis niin, että asennuksen jälkeen pitää viikon sisällä ostaa apteekista uusi ja viedä se.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No kun tää oli ilmanen.Alkuperäinen kirjoittaja Kierukka:Mulla ainakin tarkoitti yksityisellä lääkärillä et mun täytyy ostaa kierukka apteekista ja viedä pakkauksessaan sinne lääkäriasemalle uusi viikon kuluessa sillä asennuksessa mulle laitettiin kierukka heidän "varastosta" ja kuitenkin maksoin vain asennuksesta.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No, mitä tuo lause tarkoittaa?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel