Mä säälin äitejä joilla on pelkkiä

• Viestiketjun aloittaja Pätevä
  • Ensimmäinen viesti
Pätevä
poikia. Tai oikeastaan, HALVEKSIN naisia joilla on vain poikia eikä tyttöjä. Miten enemmän niitä poikia, sen halveksittavanpaa. Niillä naisilla ei ole mitään. Ja naiset joilla on tyttöjä ja poikia mä säälin. Säälin niiden poikien takia. Tyttöjen takia ne naiset ei ole ihan halveksittavia, kun niillä on sentäs jotain hyvääkin. Niitten poikien lisäksi...

Mulla on kolme tyttöä ja mä olen ylpeä siitä! Lisääkin tulee. TYTTÖJÄ.

vitsikästä
Alkuperäinen kirjoittaja Pätevä:
poikia. Tai oikeastaan, HALVEKSIN naisia joilla on vain poikia eikä tyttöjä. Miten enemmän niitä poikia, sen halveksittavanpaa. Niillä naisilla ei ole mitään. Ja naiset joilla on tyttöjä ja poikia mä säälin. Säälin niiden poikien takia. Tyttöjen takia ne naiset ei ole ihan halveksittavia, kun niillä on sentäs jotain hyvääkin. Niitten poikien lisäksi...

onko kaikki inkkarit tiipiissä? :D :D aika hauska!

4xpoikia

naurettavaa...parempi poikia ku tyttöjä jokka tulis teininä äidiks :x

Oot vaan pirun katkera ku sul ei oo poikia :LOL: ja nyt yrität omaa huonoa oloas parantaa arvostelemalla poikien äitejä. Voi hyvää päivää sanon minä!!! Nim. Yksi tyttö, seuraava vois mielellään olla poika.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä halveksin niitä, joilla on jompaa kumpaa sukupuolta enemmän kuin toista. Jokainen HYVÄ ÄITI ymmärttä tehdä sekä tyttöjä että poikia täsmälleen yhtä monta. :saint: ;)
B)

vitsikästä
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä halveksin niitä, joilla on jompaa kumpaa sukupuolta enemmän kuin toista. Jokainen HYVÄ ÄITI ymmärttä tehdä sekä tyttöjä että poikia täsmälleen yhtä monta. :saint: ;)
peesi.miten joku KEHTAA tehdä esim. tyttöjä enemmän kuin poikia?!?uskomatonta!! :D

kyyllä

Täys peesi! Pojat haiseekin aina pierulle!

Pätevä
Se miten paljon pelkkien poikien äidit häpeävät poikiaan jää ilmeisesti arvoitukseksi kun täällä ei kukaan myönnä häpeävänsä vaan teeskentelee tykkäävänsä pojistaan...

Yhteistyössä