Mä revin pian pelihousuni!!

Täällä on taas meneillään pitkä kierto.. 33/29 ja tätiä ei näy.. maanantaina tein negan (mieheni mielestä) ja itseni mielestä haamun, mutta kait vain halusin niin älyttömästi nähdä sen plussaviivan, että mieleni teki kepposen..

Olen kyllä tuntenut raskausoireita (onkohan nekin vain mielikuvitusta?) mulla on ollut viikon verran maha turvoksissa, finnejä on puhjennut (viimeksi oli kun odotin kuopusta) ja eilen illalla mulla oli pahoinvointia ja jouduin ihan pöntöllä käymään.

Meillä on yk6 meneillään ja vauvakuume vain kuin kasvaa.. varsinkin kun eilen pidin viikon vanhaa poikavauvaa sylissä.. ja voi sitä vauvatuoksua.. maailman ihanin tuoksu mitä tiedän! :heart:

Hei, sanokaas mulle, milloin oikein plussa voi tulla näkyviin? Olen lukenut täällä palstoilla, että jotkut plussaavat jo todella varhasessa vaiheessa.. onnittelut heille! Olen todella kateellinen mutta iloinen, että ovat plussautuneet..

Jotkut ovat myös kertoneet, että jos imettää, niin ei niin helposti tulis raskaaksi.. minä lopetin imettämisen vasta 3 viikkoa sitten.. voisko siinäkin olla syy, miksen ole tullut raskaaksi? Onko tässä perää?

Vai, oisko se vain niin, että olen vain kerran vuodessa hedelmällinen..? Nimittäin olen tullut raskaaksi molemmilla kerroilla samaan aikaan (kaksi lasta) Heillä oli samana päivänä laskettu aika.. mutta esikoinen tuli 2 viikkoa myöhässä ja kuopus viikkoa aiemmin.

Höh, sori vuodatukseni.. mutta pakko oli saada ulos tää..
 
Tiedän niin tunteen ja siksi pistän listan jatkoksi oman avautumiseni.

Meillä ensimmäistä yritetty yli vuosi ja tämä alkaa käydä hermoille. (Ensin meni 7 kk ja sitten tuulimunaraskaus => keskeytys meni penkinalle ja jälkitauteineen kesti 4 kk). Nyt toukokuussa oli yhdet menkat ja viikko sitten tuli hieman veristä vuotoa päivän. Ajattelin, että siinä oli kiinnitysvuoto (samanlailla kuin viime kerralla) ja ostin netistä noita herkkiä testejä (10 mlIU/ml).

Ylläri, tänään kun olisi pitänyt menkkojen alkaa, ei alkanut, mutta ei kyllä tuo herkkä testi plussaakaan näyttänyt. Paska. Olin jo niin varma, että olisi jo vaihteeksi ilon aiheita meidän perheessä.

Voiko jonkun elimistö kerta kaikkiaan vain tuottaa niin vähän hormonia, ettei näkyisi herkässä vieläkään? Eli siinä komppaan Manzu sinua, kertokaa joku voiko näin myöhään vielä plussata?
 
Heissan :)

Kovin on samalta kuulostavia juttuja... Kp 34/28-31 nyt, ovis oli kp 14, eikä kuulu tätiä :( "raskausoireita" vaikka muille jakaa, helpottivat kyl välillä. Lämmöt koholla ja maha ku jalkapallo! Aivan kamala olla kun maha on kuin viimeisillään olisin mut testit silti negaa :( persefiilis, etten suoraan sano!
Plasmatestiin en ees kehtaa pyytää (tai uskalla) kun kommentti on kuitenkin et "kyllähän sen sitten ajan kanssa huomaa..." Kun ei vaan malta odottaa!

Tsemppiä teille molemmille ja jaksamista!!! Kyllä me vielä saadaan tietää!
Pikaisia plussia!++++++++
 
Ei tää oo todellista!!! Vieläkään ei oo menkat alkanut.. ja kp35/28 (aiemmassa viestissä virheellinen 29) juu, ja tosiaan ma negatesti.. voiskohan ja uskaltaiskohan sitä jo testailla uudelleen?

Tsemppiä toivottelen ja etenkin niitä plussia! :D
 

Yhteistyössä