Mä otin ne kiharat

helmi-kana

olit varmaan blondaillu sun hiuksia ennen kikkuroita-
kärsikö ne kuinka paljon?
mäki haluaisin kiharaa mut en ole ainakaa vielä uskaltanu ottaa ku oon vaalentanu n.vuosi sitten aikalailla.
mulla oli ollu about 10w ihan musta letti ja halusin ultrablondix.

pelkään et must tulee kalju tai jotai... B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 18:13 mary-83 kirjoitti:
helmi-kana

olit varmaan blondaillu sun hiuksia ennen kikkuroita-
kärsikö ne kuinka paljon?
mäki haluaisin kiharaa mut en ole ainakaa vielä uskaltanu ottaa ku oon vaalentanu n.vuosi sitten aikalailla.
mulla oli ollu about 10w ihan musta letti ja halusin ultrablondix.

pelkään et must tulee kalju tai jotai... B)
Ei kärsiny, viimeks laitatin raidat joskus 2 kk sit.

Hienot on kikkurat,onko nuo spiraalit?

Itselläni oli spiraalikiharat pari vuotta sitten,ja hiukset kuoli latvoista ihan totaalisesti,ihan karseeseen kuntoon menivät...Toivottavasti sulle ei käy niin.Päätin etten koskaan ota mitään kiharoita enään,ne kun saa tarvittaessa raudalla tai leteilläkin =)
Nyt mulla on pidennykset,omia kasvatellessa..

Mutta hianot on!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 18:18 Henrietta kirjoitti:

Itselläni oli spiraalikiharat pari vuotta sitten,ja hiukset kuoli latvoista ihan totaalisesti,ihan karseeseen kuntoon menivät...Toivottavasti sulle ei käy niin.Päätin etten koskaan ota mitään kiharoita enään,ne kun saa tarvittaessa raudalla tai leteilläkin =)

Mutta hianot on!
Ei ole spiraalit, ihan normaalisti rullas. Käski mun käyttää hoitoainetta runsaasti ja usein, laitan suihkussa extrahoitavaa (kampaamon tietty) ja suihkutan viel kosteuttavaa hoitoa pesun jälkeen, se jää hiuksiin. Siinä tukan kuulemma helpoiten pilaa, jos ei hoida tarpeeks.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 18:20 Helmi-Kana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 18:18 Henrietta kirjoitti:

Mutta hianot on!
Ei ole spiraalit, ihan normaalisti rullas. Käski mun käyttää hoitoainetta runsaasti ja usein, laitan suihkussa extrahoitavaa (kampaamon tietty) ja suihkutan viel kosteuttavaa hoitoa pesun jälkeen, se jää hiuksiin. Siinä tukan kuulemma helpoiten pilaa, jos ei hoida tarpeeks.
No mä luulen että mun tukka jotenkin kärähti vaikka hyvällä kampaajalla olinkin....ja kampaamon tuotteita käytän muutenkin aina ettei hoidon puutetta ollut kyllä..Mutta onneksi hiukset kasvaa aina takasin =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 18:21 Henrietta kirjoitti:
No mä luulen että mun tukka jotenkin kärähti vaikka hyvällä kampaajalla olinkin....ja kampaamon tuotteita käytän muutenkin aina ettei hoidon puutetta ollut kyllä..Mutta onneksi hiukset kasvaa aina takasin =)
Mulle on laitettu vuosien saatossa vaikka mitä ja vaikka miten usein, en ole koskaan viel lärähtäny tms.. Kestävä hiuslaatu? :whistle:
Onneks kasvaa juu, tähänkin kerkee kyllästyy! :D

Yhteistyössä