Adidas 3eri purkkia ja haju jää vaateissa kauan, sekä tosi hyvää haju ja meni yhteensä ale 30 , nyt en enää ikinä varma mitään 80e hajuv. ostaa, kun mulla meni yks purkki ale vkossa
en mä iholle laita, vaateisin ja joka paikkaan, jaloista ylöspäinAlkuperäinen kirjoittaja Tiedoksi:Niin ja Savanna, ei sitä VAATTEISIIN täällä Suomessa laiteta, vaan iholle. Vaatteet täällä Suomessa pestään, ilmeisesti toisin kuin kotimaassasi...
Väärin. Yleensä kalliissa hajuvesissä käytetyt ainesosat ovat kalliimpia, esim halvassa jonkun tuoksuaineen keinotekoinen versio, kalliissa taas aito versio.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kalllissa usein samaa ainetta mutta merkki lisää hintaa
ei sitä ole tarkotus joka paikkaan laittaa. muutamaan kohtaan rittää. haiset kymmenien metrien päähän tuolla hajuvesi määrällä. ja ihan jo normaali ihminen joka jotuu sun kanssa samoissa tiloissa olemaan saa vähintään päänsärynAlkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:en mä iholle laita, vaateisin ja joka paikkaan, jaloista ylöspäinAlkuperäinen kirjoittaja Tiedoksi:Niin ja Savanna, ei sitä VAATTEISIIN täällä Suomessa laiteta, vaan iholle. Vaatteet täällä Suomessa pestään, ilmeisesti toisin kuin kotimaassasi...
näin =)Alkuperäinen kirjoittaja Mimoosa:Väärin. Yleensä kalliissa hajuvesissä käytetyt ainesosat ovat kalliimpia, esim halvassa jonkun tuoksuaineen keinotekoinen versio, kalliissa taas aito versio.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kalllissa usein samaa ainetta mutta merkki lisää hintaa
Tykkään joistain hajuvesistä hinnasta riippumatta, mutten kyllä pysty oikein käyttämään. Mutta kalliimmissa tuoksuissa on yleensä "kestävämpi" ja jotenkin hienostuneempi tuoksu, kuin useissa ns. halpistuoksuissa.Tosin kalliisiinkin yrjönhajuisiin tuoksuihin olen törmäillyt .D
mulla kans loppui 3vkoa sitten, mä äkkiä ostin Anttilasta joku niin halpaa huono hajuvesi, että ensiks haju oli huono ja toiseks se meni äkkiä pois. Mä vaan en jaksanut mitään, kun en ehtinyt hoita itseä, ei ostaa mitään, ei pukeutua normaalisti tai en vaan ehtinyt kaikki sen tehdäAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Munki pitäis ostaa uus kun lempparihajuvesi loppus just
No mulla on vielä Diorin hajuvesi mut ei se oo niin hyvän tuoksuinen kuin toi Bvlgarin tuoksu Mut täytyy käyttää toi Dior ekaks pois, se on vaan vähän mummomainen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mulla kans loppui 3vkoa sitten, mä äkkiä ostin Anttilasta joku niin halpaa huono hajuvesi, että ensiks haju oli huono ja toiseks se meni äkkiä pois. Mä vaan en jaksanut mitään, kun en ehtinyt hoita itseä, ei ostaa mitään, ei pukeutua normaalisti tai en vaan ehtinyt kaikki sen tehdäAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Munki pitäis ostaa uus kun lempparihajuvesi loppus just
mikä on Bvlgarin? Onko se hyvää, mitä maksaa? =) Jos on hyvää niin mun pakko kans hakeaAlkuperäinen kirjoittaja Essie:No mulla on vielä Diorin hajuvesi mut ei se oo niin hyvän tuoksuinen kuin toi Bvlgarin tuoksu Mut täytyy käyttää toi Dior ekaks pois, se on vaan vähän mummomainen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mulla kans loppui 3vkoa sitten, mä äkkiä ostin Anttilasta joku niin halpaa huono hajuvesi, että ensiks haju oli huono ja toiseks se meni äkkiä pois. Mä vaan en jaksanut mitään, kun en ehtinyt hoita itseä, ei ostaa mitään, ei pukeutua normaalisti tai en vaan ehtinyt kaikki sen tehdäAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Munki pitäis ostaa uus kun lempparihajuvesi loppus just
nyt mun pakko mennä testamaan mikä hajut löytyy jos kaikki sen kehuu =)Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti:http://www.butterboom.com/wp-content/uploads/2010/01/BLV-EAU-DETE-butterboom.jpg
Mä ostin kesän aikana tämmösen, aivan huippuihana!! :heart:
En nyt muista mitä makso, jotain varmaan 60e-90e.