mä ostan tän talon jos voitan lotossa....

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=12275244305760&.pkg=12275244305790&.pkg=12275244364550&.pkg=12275244305730&list_id=12275244454130&itemcmd=move7&listSize=8770&doListClickStat=false&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1064668

no ei musta kyllä kovinkaan hieno. mutta ei kyllä kovin moni muukaan ton hintaluokan. en ymmärrä miksi ne kalliit on niin helvetin rumia! tai sitten mulla ei oo kallista makua :snotty:

mä ostaisin tämän heti :heart:
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.sid=1000.BB3E8B40B9E680A0AE79BDF952B5EE59&.sidc=1000&.rpkg=5541

HelloShitty
musta tulis varmaan hirmu pihi jos voittaisin. käyttäis vaan osan ja laittaisin loput säästöön. :whistle:

mutta jos sä voittaisit niin vois olla et toi torstai-illan juoruhetki olis monen viikon keikka. :kieh: :D :heart:

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no ei musta kyllä kovinkaan hieno. mutta ei kyllä kovin moni muukaan ton hintaluokan. en ymmärrä miksi ne kalliit on niin helvetin rumia! tai sitten mulla ei oo kallista makua :snotty:

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.sid=1000.BB3E8B40B9E680A0AE79BDF952B5EE59&.sidc=1000&.rpkg=5541
Ei tullu mitään...

miekku
Mä en haluais tonne kodinhoitajaksi... siellä on 9 vessaa... Siinä eteisessäkin kaksi :)
Ja saunaosasto näytti pohjapiirroksessa yllätävän pieneltä, talon kokoon nähden. Ja kodinhoitohuone ahdas, talon kokoon nähden.
Mut kyllä minäkin voisin tuon ostaa, jos lotossa voittaisin, sittenhän voisi tehdä remonttia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Ei tullu mitään...
no entäs nyt?
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=12275255989430&.pkg=12275255988700&.pkg=12275256079301&.pkg=12275255989400&list_id=12275256107920&itemcmd=move0&listSize=21&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1107683&.sid=AB07474653922113748E797DFAD4552D

;) huoh
Millä aattelit sitten maksaa elinkustannukset, kun lottorahat menee tuohon taloon.?
no jos ap vaikka tekis töitä?
No sä et vissiin ymmärrä että tuohon taloon pitää oikeastikkin olla rikas jos meinaa muuttaa asumaan, ei ihan näillä normaaleilla 2000-4000 palkoilla tota mökkiä pyöritella kaikkine kuluineen.

Taitaa olla näköjään aika paljon ihmisiä jotka eivät ymmärrä että ne miljoonatalot vievät kustannuksiiltaan enemmän kuin normaali mökit, ostavat kun voittavat lotossa ovat sitten kusessa kun ei ole varaa kustannuksiin.

HelloShitty
Millä aattelit sitten maksaa elinkustannukset, kun lottorahat menee tuohon taloon.?
No sä et vissiin ymmärrä että tuohon taloon pitää oikeastikkin olla rikas jos meinaa muuttaa asumaan, ei ihan näillä normaaleilla 2000-4000 palkoilla tota mökkiä pyöritella kaikkine kuluineen.

Taitaa olla näköjään aika paljon ihmisiä jotka eivät ymmärrä että ne miljoonatalot vievät kustannuksiiltaan enemmän kuin normaali mökit, ostavat kun voittavat lotossa ovat sitten kusessa kun ei ole varaa kustannuksiin.
pientä huumoria peliin hei! :attn:

;) ?
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

Mistä luulet nimimerkkini tulevan?

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

Mistä luulet nimimerkkini tulevan?
no jostain ihan muusta. :kieh:

Yhteistyössä