Mä oon ostanut kaikki joululahjat :) Viimeiset shoppasin just äskettäin.

  • Viestiketjun aloittaja "Joulutonttu"
  • Ensimmäinen viesti
"Joulutonttu"
Jatkoin jo muutaman vuoden jatkunutta perinnettäni, ja tilasin kaiken netistä. Kerrankin shoppaaminen on kivaa :) Ei väsy jalat, ei halkee pissarakko, ei tule kauhea nälkä, ihmiset ei tuupi ja ryntäile, voit helposti vertailla hintoja ja palata edelliseen nettikauppaan tekemään halvempia ostoksia. Ei ole ruuhkia eikä tarvii kiristellä hermojaan. Aivan parasta :)

Ja nyt oon tilannut kaikki tämän joulun lahjat. Mitään ei enää puutu. Seuraavaksi voin keskittyä vain paketoimiseen ja jouluruokien suunnitteluun :) Oi onnea.
 
Miulla on viellä muutama lahja ostamatta, mie en niistä tressiä ota.
Ostan kun sopivat lahjat osuu silmiin.:)
 
"Joulutonttu"
Mä teen hiukan hintavertailua googlettamalla sitä, mitä haluan ostaa. Esim. legoissa hinnat vaihtelee tosi paljon. NinjaGo Tulen Temppeli maksoi kalleimmillaan jotain 130e ja halvimmillaan 88e.

Muutaman lastenvaatteen tilasin pienistä nettipuodeista (LegoWear), kuten Peppiina ja Lelukauppa Leikisti. Loput vaatteet ostelin Netanttilasta ja Ellokselta. Kirjat tilasin Adlibrikseltä, kuten joka joulu.
Leluja tilailin Lelushopista ja BR-leluista. Leffat tilasin Discshopista, Netanttilasta ja yhden Ellokselta. Nintendopelit tilasin Magnetista, Nintendo 3DS Verkkokauppa.comista.
Teinien tablet-tietokoneet tulee ebaysta ja toinen huutonetistä, ja näppikset niille verkkokaupasta nimeltä Bluebiit. Niin ja teinien meikki-ja kosmetiikkalahjat tilasin Sokoksen verkkokaupasta.

Voin suositella noita kaikkia kauppoja (paitsi ehkä discshopia..). Kaupat on olleet luotettavia ja yllättävän nopeitakin toimituksissaan. Osalla on nolla postikulut, osalla tarjouksia jo nyt. Hintoja tosiaan kannattaa vertailla, jos tahtoo päästä hiukan halvemmalla.

(Dischopia en suosittele siksi, etten saanut sinne jälkikäteen yhteyttä, sähköpostini palautui takaisin. Kyse oli vain alle 10 euron levystä, joten en jaksanut alkaa selvittämään sen enempää toimivaa sähköpostiosoitetta tai puhnroa. Pidin ylimääräisen (toki maksamani) levyn, annan sen vaikka joululahjaksi jollekin pienelle pojalle. )
 
[QUOTE="Joulutonttu";25056874]

Voin suositella noita kaikkia kauppoja (paitsi ehkä discshopia..). Kaupat on olleet luotettavia ja yllättävän nopeitakin toimituksissaan.

(Dischopia en suosittele siksi, etten saanut sinne jälkikäteen yhteyttä, sähköpostini palautui takaisin. Kyse oli vain alle 10 euron levystä, joten en jaksanut alkaa selvittämään sen enempää toimivaa sähköpostiosoitetta tai puhnroa. Pidin ylimääräisen (toki maksamani) levyn, annan sen vaikka joululahjaksi jollekin pienelle pojalle. )[/QUOTE]

Mie kyllä suosittelen Discshopia, aina on tullut tilatut tuotteet, myös jälkikäteen.
Tuotteet ovat tulleet todella nopeasti.
Miusta Discshop on kyllä luotettava kauppa.
Ei ole ollut mitään ongelmia.
 
"kokeilu"
Tämä on ensimmäinen kokeiluni ja voi jos kerrankin olisi se älytön viime hetken lahjapaniikki nyt poissa. Olen tilaillut pitkin syksyä lapsille kaikkea. Ja paketoinutkin jo kaikki, vielä puuttuu muutama tilattu tuote mutta siis lasten joululahjat on hankittuna ellei sitten jotain pientä vielä halua kaupasta ostella. Ja miehelle pitää katsoa kaupasta mutta tosiaan olen vakuuttunut että joulun lähestyessä helpotus on valtava :)
 

Yhteistyössä