Mä oon niin väsynyt...

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
Mä oon niin väsynyt!! Mies aina pitkiä päiviä töissä ja mä hoidan kaikki täällä kotona! No ei ole kuin yksi lapsi, mut silläkin kaksvuotiaan uhma meneillään. Sit mua aina itkettää, kun on tullut sille korotettua ääntä ja sanottua turhan usein Ei :'( ... Mä vaan en jaksa tätä kotona oloa enään tai lähinnä näitä yksinäisiä iltoja.

Oman ajan otto tosi hankalaa miehen töiden suhteen, kun siitä ei paljoa ole apua. Sen vapaapäiviä en taas viitsisi tuhlata siihen, että itse lähen johkin. Mieluummin silloin ollaan perheen kesken. Hoitajia ei ole tässä lähellä ja mulla ei autoa käytössä, että saisin esikoista vietyä illalla pariksi tunniksi johkin hoitoon, että pääsisin itse vähän rentoutuun.

Mä vaan tunnen niin väsyneeksi itseni tähän... meille on myös toinen lapsi syntymässä, miten jaksan kahden kanssa, kun miehen työ on mitä on!

Siis mulla on niin kamala olo, kun tuli taas tänään esikoiselle ihan turhasta korotettua ääntä miljoona kertaa :'( .. Pyysin kyllä anteekis, mut en tiä, ymmärtääkö vielä ton ikäinen, lähinnä kai katsoi, että mitä äiti itkee, kun häntä nukkumaan laitoin :'(
 
Ihan kun itte olisin kirjoittanut. :hug: sulle!
Mulla helpotti vähän se että lähin lapsen kanssa (sillon kun ei viellä ollu tota junioria) pariksi yöksi jonkun kaverin luo tai sitten vaikka vanhemmilleni. Auttoi kun sai vähän aikuista juttuseuraa. Ikävä juttu tietysti miehen kannalta mutta kyl ne kyläilyt ainakin mun elämää helpotti.
Koita jaksaa, kyllä se siitä :heart:
 
Kuulostaa niin tutulta. Mulla tosin 3 lasta, 5v, 3 v ja 7 kk vauva. Uskon että kohta alkaa helpottaa kun tuo nuorinkin kasvaa, voi jättää jo sitten hoitoon joksikin aikaa. itse olen kesällä menossa tekemään työpaikalleni kesäsijaisuutta, näin saan siis muuta mietittävää.
Tsemppiä, kyllä se siitä. Uhmaikäkin helpottaa aikanaan. :hug:
 
Love
juu kyllähän tässä uupuu itse kukin vuorollaan. Sanopas miehelles että sun on pakko saada oma auto! Niin pääset liikkeelle. Itsekin olen kahdesta autosta pitänyt kiinni kynsin ja hampain...Kyl ne kyläilyt piristää niinkuin siitä jo kirjoitettiin. Ja joskus ole vaan itsekäs ja tee omia juttuja miehen vapaapäivänä...edes muutama tunti. Itsestään on itse pidettävä huolta!

Toivon sinulle kaikkea hyvää ja toivotaan että tää tuleva kesä ja aurinko piristää!!!
 

Yhteistyössä