Apua
Mulla on hyvä ulkokuori ja kaikki luulee,että menee ihan hyvin...Ja pystyn pitämään sen ulkokuoren kun meillä käy joku (ystävä/työntekijä),mutta sitten en enää kun olen yksin.Huudan lapsille ja joskus olen sortunut läppäisemään/tukistamaan,kun keinot on loppu.Ja tiedän,että se on väärin,mutta kun en siinä hetkessä kyennyt muuhun.Miehen kanssa kaikki päin vi...ua,mitään muuta yhteistä ei hänen mielestä ole,kun lapset ja sen hän tuo julki jokapäivä.Voitte uskoa,miten mukavalta tuo tuntuu kuulla päivittäin...Tänään sitten sanoin,että ole hyvä ja pakkaa tavarasi ja mene,kun on niin paha olla.Meillä siis 4 pientä lasta (vanhin 5-v,pienin 6kk),tähän asti hän on varmaan juuri lasten vuoksi täällä ollutkin.Oli tietenkin paha mieli ja riita syntyi...Minä -rauhallisuuden perikuva sitten hermostuin ja heitin tavaroita päin seiniä,lasiset tietty meni rikki ym ym ym..ja ikinä en ole ollut tälläinen.Mikä mua vaivaa?Voiko liika väsymys (2 pienintä valvottaa aina yöt ja en ole 4h yössä pidempään nukkunut varmaan vuoteen) saada mun pään sekoamaan?Mitä teen,tartten apua (meillä kyllä käy ilta-apuna yksityiselta sektorilta työntekijä,mutta hän siis vaan auttaa lasten kanssa kun ei aina meinaa kädet piisata) mutta mihin otan yhteyttä? Ennen käynyt myös perhetyö mutta se lopetettiin heidän taholtaan,koska minulla ei ollut vanhemmuudessa ongelmia,vaan väsymys....Apua,pitkä ja sekava sepostus.